.

Beantwoord

Ik heb hoge kosten gemaakt, wat kan ik doen?

  • 28 February 2020
  • 7 reacties
  • 240 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties

Beste,

Ongeveer een jaar geleden heb ik een abonnement voor mijn moeder afgesloten bij jullie, in samenwerking met KPN waardoor ze een bundel Simyo Compleet van 200 belminuten/sms en 2GB internet per maand voor €10,-.

Dit beviel prima, ze maakt niet veel gebruik van internet, dus haar bundel past prima bij haar verbruik.

Helaas kreeg ze vandaag, tot grote schok, een sms dat haar bundel op was. Ik ging voor haar in de app kijken, en hier stond opeens een rekening van €106,69 waarvan €96,96 buiten haar bundel. Ze heeft waarschijnlijk geskyped met mijn zus in Engeland via haar mobiele data in plaats van via haar wifi, een fout die ze zeker niet vaker gaat maken omdat ze al amper rond kan komen iedere maand. 

Mijn vraag is of jullie hier een regeling voor hebben om dit bedrag eventueel eenmalig kwijt te schelden? 

Aan de geschiedenis van het internet verbruik is ook te zien dat mijn moeder geen grote internet verbruiker is, en dit een domme fout was.

Ik hoor graag of jullie hierin mee kunnen denken en met een oplossing kunnen komen.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet.

LW

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 February 2020, 18:26

Bekijk originele reactie

7 reacties

Goedenavond LW.

 

Als Forum Expert - behulpzame klant - heb ik geen invloed op het financiële aspect maar het is goed dat duidelijk is wat de oorzaak is van de extra kosten.

Wat voor merk en type telefoon gebruikt ze dan kunnen we wellicht wat nuttige tips geven.

Zoals deze.

Een moderator - medewerker van Simyo - zal zich over de situatie buigen en bij jullie melden.

 

Succes! 

Ondanks dit voorval toch een fijn weekend toegewenst.

 

Badge

Goedenavond LW.

 

Als Forum Expert - behulpzame klant - heb ik geen invloed op het financiële aspect maar het is goed dat duidelijk is wat de oorzaak is van de extra kosten.

Wat voor merk en type telefoon gebruikt ze dan kunnen we wellicht wat nuttige tips geven.

Zoals deze.

Een moderator - medewerker van Simyo - zal zich over de situatie buigen en bij jullie melden.

 

Succes! 

Ondanks dit voorval toch een fijn weekend toegewenst.

 

Hallo, bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb de link bekeken en de instellingen veranderd op de telefoon van mijn moeder zodat ze niet meer per ongeluk teveel data verbruikt. Ze heeft een Xiaomi Mi A3. 

We hopen dat een moderator dit snel oppakt. U  ook een fijn weekend.

Mvg LW

Badge

Help.... Inmiddels heeft mijn moeder bericht van Simyo gekregen dat haar simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. In het bericht wordt ze verzocht om 100 euro te betalen. Pas dan wordt de simkaart gedeblokkeerd. 

Ze heeft dat bedrag niet beschikbaar dus we zijn nu echt even radeloos. Ze kan niemand meer bellen. Weet iemand hoe ik haar kan helpen. Ik hoop dat er inderdaad snel een moderator reageert.

L.W. 

Beste LW.

Goedemorgen. Fijn om te zien dat u zo goed in de weer bent voor uw moeder!

Omdat er in het weekend soms een moderator aanwezig is op het forum kan het zijn dat die uw moeder verder kan helpen maar dat kan ik u niet garanderen. Het wordt anders de eerstvolgende werkdag.

Zodat uw moeder toch in de tussentijd haar telefoon kan gebruiken is het misschien bijvoorbeeld mogelijk om via Whatsapp te bellen (WiFi). En anders kunt u denken aan een prepaid simkaart halen, bijvoorbeeld bij Kruidvat of een KPN winkel.

Vriendelijke groet,

Friesian.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Jet50,

 

Kun je mij een privéberichtje sturen met haar telefoonnummer en adresgegevens? Dan kijk ik graag even wat ik voor jullie kan doen! Anders raad ik je aan dit weekend even contact op te nemen via de chat via onze website, die kunnen je waarschijnlijk ook verder helpen maar de reactietijd is wat sneller, en ik kan me voorstellen dat het fijn is om dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

Bedankt Friesian!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hi Jet50,

 

Kun je mij een privéberichtje sturen met haar telefoonnummer en adresgegevens? Dan kijk ik graag even wat ik voor jullie kan doen! Anders raad ik je aan dit weekend even contact op te nemen via de chat via onze website, die kunnen je waarschijnlijk ook verder helpen maar de reactietijd is wat sneller, en ik kan me voorstellen dat het fijn is om dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

Bedankt Friesian!

 

Groetjes,

Daisy

Beste Daisy, 

Bedankt voor uw reactie, ik heb u een privébericht gestuurd.

Mvg

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Jet50,

 

Dank je wel voor je berichtje. Daisy is er morgen weer dus die pakt dit dan op. Alvast bedankt voor je geduld 😊

 

Groetjes,

Ouael

Reageer