ik ben al een langere tijd klant van Simyo en ik ben zeer tevreden. Echter, ben ik de afgelopen een weekje op vakantie naar Griekenland geweest en heb hier per ongeluk een app op de achtergrond aangelaten die zo’n 8.0 GB aan internet heeft verbruikt. Hierdoor ben ik zo’n €38,- buiten mijn bundel van €10,- per maand gegaan. Ik kreeg binnen een tijdsbestek van 5 min 3 sms’jes van Simyo waar ik nooit zo snel op reageren kon. De eerste met dat ik 80% van mn internet had verbruikt, de tweede dat ik 100% had verbruikt en de derde met de hoge kosten.
Het is natuurlijk mijn eigen fout geweest dat ik de app aan heb laten staan maar ik had hier nooit zo snel op kunnen reageren en dan vind ik het wat zuur dat ik daarvoor een fors bedrag moet betalen. In mijn geschiedenis van mijn verbruik kan er worden nagegaan dat ik nooit buiten mijn bundel raak en in dit geval binnen een uur €38,- te veel aan internet verbruik.
Hebben jullie een regeling waarin onbedoelde kosten zoals deze, met een verbruikersgeschiedenis als de mijne, kunnen worden kwijtgescholden? Ik lees op dit forum meer dergelijke gevallen en hierin bieden jullie goede service.
Met vriendelijke groet,
Hanneke
Beste antwoord door Bas
Bekijk originele reactie