.

Beantwoord

Ik heb hoge internetkosten. Wat nu?

  • 17 August 2017
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Zojuist ben ik me kapot geschrokken. Ondanks mijn voordelige bundel en meerdere verlengingen van mijn mb-pakket zie ik zojuist dat ik door mijn internetverbruik een rekening van boven de 200 euro moet betalen. Dit terwijl mijn verbruik niet buitensporig was en ik tussendoor geen waarschuwende berichten heb gehad over het verbruik van mijn 'extra' mb-pakket. Dit gebeurt normaliter wel bij het verbruim van mijn reguliere bundel. Ik zit behoorlijk met deze situatie in mijn maag en hoop dat ik hiermee geholpen kan worden. Wat zouden jullie in dezen voor me kunnen betekenen?

Ik zie uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ruben Kleijn
icon

Beste antwoord door Jihane 17 August 2017, 15:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ruben,

Welkom op het Simyo Forum!

Jeetje! Ik snap dat je daarvan geschrokken bent. Ik zie dat je in juli drie bundels van 500 MB's hebt bijgekocht. Dit is dan dus bovenop je originele bundel van 4000 MB's geweest. Ik zie alleen dat je geen berichten hebt gehad toen je extra MB's op waren :S Dat is niet de bedoeling! Je hoort altijd een sms te krijgen als je (extra) bundel op 80% en 100% zat. Om die reden ga ik deze kosten meteen voor je vergoeden. Mijn excuses hiervoor!

Wil je de betaling storneren/terugboeken zodra hij plaatsvindt? De incasso zal plaatsvinden tussen 21 en 25 augustus. Ik zal ervoor zorgen dat je daarna een betalingsherrienering krijgt waarin het juiste bedrag staat. Dat kun je dan handmatig overmaken via de iDeal-link.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Badge
Dag Jihane,
Bedankt voor de snelle reactie. Inderdaad waren dat mijn aankopen en ben ik daar dus kennelijk onbewust flink overheen gegaan. Jammer dat dit zo is gelopen. Niettemin hartstikke bedankt dat jullie me tegemoet willen komen! Wellicht is dit dan ook gelijk de laatste keer dat zoiets is gebeurd, haha!

Wat wordt in dat geval de hoogte van mijn nieuwe factuur?
Ik zie je reactie tegemoet.
Groet,
Ruben
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ruben,

Heel graag gedaan namens Jihane! :D

De hoogte van je juli factuur zal € 44,- worden. Dit bedrag bestaat uit het (3 x) bijkopen van MB's en je gebruikelijker abonnementskosten. :$

Laat je het weten als hier vragen over zijn?

Groetjes,
Asma

Reageer