.

Beantwoord

Ik heb hoge internetkosten buiten bundel. Kan hier iets aan gedaan worden?

  • 3 September 2018
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

internetkosten €250,57 buiten bundel van 20 aug tot 30 aug 2018
toestel stond op KPN Fon.
ik heb dit te laat gezien, omdat ik een nieuw toestel heb aangeschaft.
Is er nog iets aan de kosten te doen?
icon

Beste antwoord door Thomas 4 September 2018, 09:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hoi serbon74,

Welkom op het Simyo Forum! ;)

Ai! Dat is een flink hoge rekening zeg, goed dat je even contact met ons opneemt. Ik heb je gegevens even bekeken en ik zie inderdaad dat je verbruik heel snel is gegaan en dat je vanaf de 20e buiten de bundel bent gegaan. Mijn vermoeden is dat het KPN Fon signaal even is weggevallen of dat je telefoon om een andere reden overgestapt is van wifi naar mobiel internet. Wat er precies gebeurd is kan ik niet zien vanwege de bescherming van je privacy. In onze blog lees je wel een hoop tips om daar inzicht in te krijgen. Ook kun je in dit topic tips vinden om je telefoon zo in te stellen dat deze alleen internet gebruikt wanneer jij dat wil.

Ik stuur je zo even een privébericht om te kijken of we iets aan de kosten kunnen doen voor je.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord of is er nog iets onduidelijk?

Groetjes,
Thomas

Reageer