.

Vraag

Ik heb geen buitenbundelkosten gemaakt. Waarom heb ik nu hogere kosten?

  • 30 January 2022
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Ik betaal 18 euro voor mijn bundel. Deze maand staat er ineens 52 euro voor bundel. Snap dit niet, ben namelijk geen 1 keer buiten mijn bundel gegaan voor het gebruik van internet.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als klant kan ik niet zien wat er op uw aansluiting is gebeurd, maar ik weet wel andere mogelijkheden om de factuur omhoog te krijgen:

  • Bellen/SMSen buiten de bundel? (Simyo stuurt daarover geen waarschuwingsSMS)
  • Bellen naar servicenummers?

Morgen komt een moderator/community manager vast langs dit topic en kan dan meer vertellen.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Bente van elk 

Ik heb naar aanleiding van je verhaal even op je Simyo account gekeken en zie dat je abonnement in opzegging staat. Gek genoeg zag ik ook geen buitenbundelkosten bij de facturen. 

Toen zag ik dat je abonnement eigenlijk pas in april 2022 afloopt en dat je dus bewust of onbewust hebt opgezegd met een afkoop optie. Je kunt namelijk pas 1 maand voordat je contract afloopt officieel opzeggen zonder extra kosten. Dit is denk ik de reden dat jouw kosten hoger liggen dan normaal. Omdat je dus eerder in opzegging bent gegaan en je dus een afkoopsom hebt moeten betalen.

Kan dit kloppen? Om alles in detail te bekijken heb ik even wat meer persoonlijke info van je nodig en dan kan je me een privé bericht sturen via het forum.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7
Badge +9

Om alles in detail te bekijken heb ik even wat meer persoonlijke info van je nodig en dan kan je me een privé bericht sturen via het forum.

@Veerle kun je via deze link een privéberichtje sturen.

Reageer