Sinds februari ben ik van KPN overgestapt naar Simyo. Om de simpele reden dat mijn abonnement was afgelopen en ik dus minder kon gaan betalen. Via wat zoek en speurwerk terecht gekomen bij jullie, bij Simyo. Voor dit abonnement betaal ik nu maar rond de 18 euro.
Echter, vandaag krijg ik plotseling bericht dat mijn nummer is geblokkeerd omdat mijn verbruik buiten mijn bundel enorm hoog is opgelopen. Vorige week had ik voor de zekerheid al extra MB's afgesloten.
Maar, ik heb helemaal geen melding gekregen dat ik zo enorm over mijn bundel ging. Ik was zelfs in de veronderstelling dat mijn internet trager zou worden wanneer ik buiten mijn bundel ging. Dit was bij KPN namelijk ook zo...Nu ik jullie site wat beter doorspit staat er wel dat er per mb moet worden betaalt indien je buiten je bundel gaat. Dat had ik dus kunnen weten en baal er enorm ervan dat mij dit niet eerder is opgevallen, maar ik had geen flauw benul dat het zo enorm op is gelopen.
Zojuist krijg ik een bericht dat mijn nummer is geblokkeerd en dat ik 127 euro moet aanbetalen voor het deblokkeren en dat mijn totale rekening maar liefst 305 euro is! Hier schrik ik enorm van...Dit alles is in de afgelopen week gebeurt. Ik baal hier enorm van! Ik ben nog maar één maand bij jullie aangesloten! Ik kan nu niks anders dan eerst deze aanbetaling te voldoen!
Is het mogelijk om een coulance regeling te treffen? Ik ben nog nooit zover over mijn bundel gegaan! Wellicht dat jullie hierover willen nadenken?
Ik hoop iets van jullie te horen.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie