.

Beantwoord

Ik heb een vraag over mijn factuur van augustus

  • 16 September 2014
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Beste Simyo mensen,

Op mijn Simyo zie ik dat ik in augustus € 0,75 cent buiten mijn bundel ben gegaan. Niet dat het erg is maar ik was gewoon benieuwd wanneer ik buiten de bundel ben gegaan. Ik wilde mijn augustus factuur raadplegen maar deze is nog niet in mijn account te vinden. De facturen t/m juli wel.
Is het normaal dat het zolang duurt om een factuur online te zetten?

Met vriendelijke groet,
Alex
icon

Beste antwoord door Ernst 17 September 2014, 15:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi alexnero,

Ik heb jouw topic eventjes verplaatst naar het subforum Factuur. Ik heb zo het gevoel dat ie daar beter tot z'n recht komt ;)

De facturen komen altijd zo rond de 3e donderdag van de maand online, het kan dus heel goed kloppen dat je 'm nog niet kunt vinden.
Zodra je van ons een mailtje hebt gekregen dat je factuur online staat, is hij te vinden op Mijn Simyo.
Een week later wordt de factuur geĂŻncasseerd.

De €0,75 buiten je bundel komt overigens niet omdat je buiten een bundel bent gegaan, maar omdat je op 22 augustus 3 keer naar een Duits telefoonnummer hebt ge'smst. Dat valt ook buiten de bundel en kost €0,25 per SMS.

Heb ik je vragen zo duidelijk beantwoord voor je?
Reputatie 1
Badge +2
Bedankt Ernst. Je antwoord was heel duidelijk.

Groet,
Alex
Badge +6
Hoi alexnero,

Fijn om te horen dat het nu helemaal duidelijk is, graag gedaan! 🙂

Reageer