.

Beantwoord

Ik heb een onbeperkt bellen bundel maar toch kosten gemaakt met bellen. Hoe kan dat?

  • 22 October 2020
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

Op mijn factuur zie ik dat ik in september buitenbundelkosten heb gemaakt voor bellen in het buitenland. De medewerker die ik net belde vertelde me dat onbeperkt niet geldt voor niet mobiele nrs. buitenland. Maar dan klopt de informatie op jullie website niet. Daar staat: ‘onbeperkt is onbeperkt’, en ‘nooit meer buitenbundelkosten’. Het lijkt me dat jullie daar duidelijker in moeten zijn. 

icon

Beste antwoord door Daisy 23 October 2020, 16:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hier krijg je ook het idee dat onbeperkt ook echt onbeperkt is waar je ook bent en waar je naar toe belt. Een verwijzing naar de regels omtrent roaming is wel aan te bevelen.

 

https://www.simyo.nl/sim-only/onbeperkt-bellen

 

Reputatie 7

@pverbeeck Dit is wel heel gek. Inderdaad, de website laat zien, dat onbeperkt wel echt onbeperkt is.

Dan begrijp ik niet of en wat er mis is gegaan. Dit zal een Simyo Moderator (= medewerker) gaan oppakken.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Op mijn factuur zie ik dat ik in september buitenbundelkosten heb gemaakt voor bellen in het buitenland. De medewerker die ik net belde vertelde me dat onbeperkt niet geldt voor niet mobiele nrs. buitenland. Maar dan klopt de informatie op jullie website niet. Daar staat: ‘onbeperkt is onbeperkt’, en ‘nooit meer buitenbundelkosten’. Het lijkt me dat jullie daar duidelijker in moeten zijn. 

Ik denk dat je vanuit Nederland naar het buitenland hebt gebeld. Dat valt bij geen van Simyo's belbundels binnen de bundel. Bij providers, die bellen naar het buitenland binnen hun belbundel laten vallen is dat vaak een apart voordeel, wat apart wordt benoemd.

Overigens vallen extra kosten bij servicenummers ook niet binnen zo'n onbeperkt belbundel. Dat is misschien logisch, maar misschien voor sommige niet.

Maar ja, het staat niet op deze pagina. Misschien dat Simyo daar voor de zekerheid dat toch nog ergens opnemen.

Reputatie 7

Ik denk dat je vanuit Nederland naar het buitenland hebt gebeld. Dat valt bij geen van Simyo's belbundels binnen de bundel. Bij providers, die bellen naar het buitenland binnen hun belbundel laten vallen is dat vaak een apart voordeel, wat apart wordt benoemd.

Wat Groentuh aangeeft is zeker een goede mogelijkheid, maar, zoals gezegd, dit staat niet duidelijk vermeld!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi pverbeeck,

 

Het klopt inderdaad dat bellen naar buitenlandse nummers niet binnen de bundel valt, bellen naar Nederlandse nummer binnen de EU wel. Je maakt een goed punt, ik ga het even doorgeven aan de afdeling die hierover gaat, ik kan me voorstellen dat het op deze manier verwarring op levert. Bedankt voor het doorgeven!

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Reageer