Bij deze wil ik vragen voor een zekere mate van coulance. Ik vind het te billijken dat ik als klant de verwachting heb dat ik word gewaarschuwd bij het naderen / overschrijden van mijn belbundel. Zeker als dit ook voor mijn internetbundel gebeurd. Ja, het is systematisch te controleren in een app, maar als je bijna nooit buiten je belbundel belt, sta je niet automatisch stil bij de hoeveelheid minuten die je belt en ga je dus ook niet minuten bij elkaar optellen en elke dag in een app kijken.
Ik zie overigens niet in waarom je belminuten moet controleren in een app, terwijl er wel waarschuwingen zijn voor de internetbundel. Het argument dat je telefoon ongezien het internet kan gebruiken, maar dat er niet ongezien gebeld kan worden, vind ik geen hout snijden. Het is nl. een dienst die je je klanten aanbiedt om ze te waarschuwen dat hun rekening hoger uitvalt dan verwacht; Gezien of ongezien. Het systematisch controleren van je belminuten klinkt niet echt van deze tijd waarin we allemaal apps hebben met notificaties.
Uiteraard ben ik bereid te betalen voor mijn extra minuten, maar als het kan graag in verhouding met de belbundels die er zijn.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie