.

Beantwoord

Ik heb een hoge rekening, wat kan ik hier aan doen?

  • 2 March 2021
  • 3 reacties
  • 418 Bekeken

In januari schrok ik enorm van de hoge rekening van € 332,10. Nog nooit is dit mij overkomen. In december schijn ik mijn bundel ver overschreden te hebben. Via een berichtje kreeg ik wel een seintje dat ik mijn bundel ging overschreden. Het bleek dat de WiFi af en toe uit viel en maakte ik gebruik van mijn bundel. Waarom wordt er bij € 100,00 overschrijding niet nogmaals een berichtje gezonden en/of je abonnement on hold gezet. Dit is een bedrag heeft voor mij een behoorlijke impact.

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 3 March 2021, 12:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7

Dag @Emmy23, ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag, maar of vandaag nog of anders morgen ochtend zal een Moderator (= Simyo medewerker) hierover met jou contact opnemen om dit te bespreken.

Reputatie 7
Badge +9

Simyo kent een regeling: "Hoogverbruik”. Als je meer dan 100 euro per 24 uur of 250 euro per week buiten je bundel verbruikt, dan sluit Simyo je aansluiting automatisch af totdat een voorschot is betaald. Als je heel veel in korte tijd verbruikt kun je wel boven die 100/250 euro komen, maar de blokkade zal volgen. Echter als jouw verbruik net onder die limiet blijft, kun je in principe tot wel 1000 euro buiten de bundel opbouwen door 4 weken lang net onder de 250 euro te blijven.

Ik raad sowieso aan om dit blog door te nemen om te voorkomen dat je weer buiten de databundel gaat.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Emmy,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Het is heel begrijpelijk dat je bent geschrokken van dit bedrag, maar wel erg goed dat je de oorzaak hebt weten te achterhalen! Groentjuh geeft al een goede uitleg van de regelingen omtrent het blokkeren van een aansluiting bij verbruik buiten de bundel. Wat Groentjuh ook aangeeft is dat het erg belangrijk een dergelijk scenario voor de toekomst te voorkomen. Lees daarom dit blog goed door.

 

Zodra dit is gelukt en je hebt de instellingen in de telefoon aangepast, stuur je me dan even een privéberichtje? Dan kijk ik graag even met je mee naar de kosten. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer