.

Beantwoord

Ik heb een hoge rekening omdat ik geen waarschuwing heb ontvangen. Wat nu?

  • 29 July 2019
  • 8 reacties
  • 337 Bekeken

Ik heb in mijn bundel 2 GB internet en 100 min/sms. Laatst ging ik kijken op de Simyo app hoeveel MB’s ik nog over had omdat ik pas een sms had gekregen dat mijn bundel 80% op was. Toen ik echter keek zag ik dat ik 19,27 euro boven mijn bundel zat terwijl ik helemaal geen sms gekregen heb dat ik 100% van mijn internetbundel verbruikt had. Ik zat ook over mijn bel/sms bundel maar ik zag net dat je daar geen sms van krijgt als die op is, jammer. Ik vind het dus wel raar dat ik nu 19,27 euro extra moet betalen voor internetten buiten mijn bundel terwijl ik geen sms gekregen heb dat mijn bundel 100% op is. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Niels 30 July 2019, 12:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Je hebt dat 80% bericht op 2 juli gehad?
klopt ik was 1 en 2 juli in Engeland en had nergens wifi dus heb toen alles op mn 4G gedaan maar toen ik terugkwam had ik nog wel rond de 100 MB over.
Bij 80% had je al 1600 MB verbruikt in een dag. Je geeft zelf aan nog 100 MB te hebben toen je terug kwam. Uiteraard hoor je dat 100% bericht ook te krijgen, Simyo kan je daar meer over vertellen.

Maar de optie tot bijkopen had ik zeker wel genomen en is dus ook zeker een advies. Dan had je voor 5 euro 500 MB. Nu betaal je ruim 19 euro voor ongeveer 128 MB. En de maand is nog niet om. Helaas kun je niet met terugwerkende kracht bijkopen.

Wacht in ieder geval een moderator af. En zet voor nu je 4G uit want de teller loopt gewoon door.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ladieda,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat het niet leuk is om extra kosten buiten de bundel te hebben. Ik zie inderdaad dat wij op 2 juli een sms hebben verzonden dat je internetbundel voor 80% was verbruikt. Ik zie echter ook dat we op de avond van 4 juli hebben gemeld dat je internetbundel helemaal op was. Weet je zeker dat je deze sms niet over het hoofd hebt gezien, die heb je namelijk wel ontvangen. Ik hoor graag van je!

Bedankt voor je reactie en tips, Ray :)

Groetjes,
Niels
Hoi Niels,

Ik heb nog een keer gekeken maar heb echt niks binnen gekregen. Dan is er ergens iets fout gegaan met die sms!
Zit je inbox misschien vol?
Nee want ik heb daarna nog wel andere smsjes ontvangen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ladieda,

Heel gek dat je het sms'je niet gehad zou hebben. Deze is namelijk exact op dezelfde manier verzonden als de 80% sms. Ik heb ook even navraag gedaan bij onze technische afdeling, die zien ook dat de sms vanuit ons gewoon verzonden is en dus afgeleverd zou moeten zijn. Aan de kosten kunnen we helaas dus ook niets doen.

Wat ik wel wil adviseren is om Mijn Simyo wat vaker na te kijken om te zien of alles nog goed gaat. Naast de internetkosten ben je namelijk ook lang buiten je bundel blijven bellen en sms'en. Dat is natuurlijk gewoon zonde!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,

Kevin

Reageer