Ik heb in mijn bundel 2 GB internet en 100 min/sms. Laatst ging ik kijken op de Simyo app hoeveel MB’s ik nog over had omdat ik pas een sms had gekregen dat mijn bundel 80% op was. Toen ik echter keek zag ik dat ik 19,27 euro boven mijn bundel zat terwijl ik helemaal geen sms gekregen heb dat ik 100% van mijn internetbundel verbruikt had. Ik zat ook over mijn bel/sms bundel maar ik zag net dat je daar geen sms van krijgt als die op is, jammer. Ik vind het dus wel raar dat ik nu 19,27 euro extra moet betalen voor internetten buiten mijn bundel terwijl ik geen sms gekregen heb dat mijn bundel 100% op is. Wie kan mij helpen?
icon
Beste antwoord door Niels 30 juli 2019, 12:31
Hi Ladieda,
Welkom op het Simyo Forum!
Ik snap dat het niet leuk is om extra kosten buiten de bundel te hebben. Ik zie inderdaad dat wij op 2 juli een sms hebben verzonden dat je internetbundel voor 80% was verbruikt. Ik zie echter ook dat we op de avond van 4 juli hebben gemeld dat je internetbundel helemaal op was. Weet je zeker dat je deze sms niet over het hoofd hebt gezien, die heb je namelijk wel ontvangen. Ik hoor graag van je!
Bedankt voor je reactie en tips, Ray :)
Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactie