Vanmiddag kreeg ik een SMS'je over dat mijn mobiele nummer uit voorzorg geblokkwerd was in verband met hoge gebruikskosten en dat er sprake was van een rekening van minimaal 100 euro. Ik schrok me rot en ben gelijk gaan kijken in mijn simyo-app. Daar bleek het bedrag tot grote schrik veel hoger te zijn, namelijk meer dan 1000 euro. Ik heb geen SMS'jes gekregen dat mijn bundel op 80% of op was. Wat moet ik nu doen?
Beste antwoord door Friesian
Beste
Wat een vervelend bericht om mee te maken.
Wat moet ik nu doen?
Laat ik voorop stellen dat niks moet. Maar ik raadt je aan om na te gaan wat deze kosten heeft veroorzaakt.
Simyo heeft hiervoor een blog gemaakt
https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/
Wat het financiële betreft kan ik je niet verder helpen, hierover hoor je meer van de moderator.
Als FE hebben we hierover al kritische opmerkingen gemaakt zowel richting klant als naar Simyo.
Zijn er volgens jou punten die beter kunnen, zo ja welke?
Ondanks deze vervelende rot-situatie een fijne pinksterdag.