.

Beantwoord

Ik heb een hoge rekening door buiten mijn bundel internetten, wat kan ik doen?

  • 12 April 2021
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Beste Simyo'er

Gisteren tijdens het winkelen merkte ik dat ik geen verbinding kon maken met internet op mijn telefoon. Achteraf schrok ik toen ik ontdekte dat ik deze maand 262,90 buiten mijn internetbundel was! Dit komt waarschijnlijk omdat ik wifi was vergeten in te schakelen tijdens het bekijken van video's. Dit is een stomme fout van mijn kant en ik begrijp volledig dat jullie dit bedrag in rekening brengen. Tijdens deze crisis gebruik ik mijn laptop meer en mijn telefoon minder om te communiceren en daardoor had ik mijn sms'jes van jullie niet in de gaten.

Mijn vraag
Hebben jullie een coulanceregeling waarin een kwijtschelding van de gemaakte kosten buiten mijn bundel mogelijk is? Normaal gesproken zou ik mijn internetbundel niet zoveel gebruiken, vooral als ik altijd toegang heb tot wifi. Ik ga zelf meer aandacht besteden om deze fout in de toekomst te voorkomen.

Vriendelijke groetjes

icon

Beste antwoord door Daisy 12 April 2021, 10:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JustA,

 

Ik ga er nu naar kijken!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi JustA,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Ik kan me voorstellen dat het erg schrikken is, zeker als je de waarschuwingsms'jes hebt gemist. Het is altijd mogelijk om een betalingsregeling te treffen maar ik kijk graag even met je mee. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan kijk ik even mee naar je aansluiting en de gemaakte kosten. 

 

Groetjes,

Daisy

 

Hoi Daisy,

Ik heb je al een privebericht gestuurd.

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JustA,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Ik kan me voorstellen dat het erg schrikken is, zeker als je de waarschuwingsms'jes hebt gemist. Het is altijd mogelijk om een betalingsregeling te treffen maar ik kijk graag even met je mee. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan kijk ik even mee naar je aansluiting en de gemaakte kosten. 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer