.

Beantwoord

Ik heb een hoge rekening door buiten bundel bellen. Wat kan ik doen?

  • 30 November 2020
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Beste,

Omdat ik niet wist dat ik geen berichtje krijg wanneer ik (bijna) over mijn belbundel heen ga, heb ik 50euro extra kosten deze maand. Terwijl ik een abonnement van 8 euro heb. 

De gedragscode om bij 80% en 100% verbruik een sms te sturen geldt blijkbaar alleen bij data. Maar misschien niet zo gek dat ik dat dus verkeerd begrepen had.

 

Ik ben al jaren klant bij simyo juist vanwege de lage kosten. Door deze fout is dat voor een groot deel teniet.

Ik heb juist op het forum meerdere malen gelezen dat bij de eerste keer dat iemand coulance vraagt vanwege deze fout, ook coulance wordt verleend. Ik hoop hier ook in aanmerking voor te komen.

 

Bedankt voor jullie begrip.

Met vriendelijke groet

Romano

 

 

 

icon

Beste antwoord door Daisy 30 November 2020, 14:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Romano,

 

Goed dat je contact opneemt, ik kan me voorstellen dat die niet bewust gebeurd is. Helaas is ook mijn verzoek afgewezen voor een tegemoetkoming, sorry! Ik zie wel dat je 100 belminuten hebt gekregen, hopelijk kun je deze goed gebruiken.

 

Groetjes,

Daisy

Erg vervelend dat sommigen wel financiële coulance krijgen en anderen niet. Voelt erg oneerlijk!

Ik hoop dat mijn volgende provider klantvriendelijker zal zijn!

 

Groeten

Romano

Reputatie 7
Badge +6

Heel vreemd als dit echt de eerste keer is, maar is die acht euro alleen voor je belbundel?

4 euro voor de belminuten en 4 euro data.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Roman0,

 

Ik snap dat het inderdaad jammer is, veel plezier bij je nieuwe provider. Mocht je van gedachte veranderen dan ben je altijd welkom om terug te komen!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer