.

Beantwoord

Ik heb een hoge factuur. Wat nu?

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

Ik voel me opgelicht. Ik ben al klant sinds 2016. Altijd een constant verbruik gehad. Nu heb ik volgens Symio ineens binnen 5 minuten €96,69 aan internet verbruikt. Terwijl ik op dat tijdstip aan het werk was en dus niet eens mijn telefoon  gebruikt heb. Ook geen automatische updates want dat staat ingesteld op handmatig ivm weinig geheugen. Een nette brief geschreven en als reactie een betalingsregeling.

 

Let op, lijkt heel aantrekkelijk bij Symio maar na een tijd halen ze hun geld terug op deze manier. Trap er niet in!

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 October 2019, 23:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Maar mag ik vragen waarom je op je Android gebaseerde toestel geen datalimiet op het toestel heb ingesteld. In deze blog staan veel tips om te voorkomen dat je over je databundel gaat. Met de informatie uit deze blog kun je misschien achterhalen wat er die paar minuten volgens het toestel is gebeurd.

Of Simyo nog iets kan betekenen, dat weet ik niet. Forum experts zijn ook gewoon maar klanten. Moderatoren zijn wel medewerkers. Als zij nog mogelijkheden zien om je te helpen, dan zullen zie contact opnemen met je. Vaak gaat dit via privébericht of email.

Ik en sommige andere klanten willen graag helpen om Simyo verbeteren. Hiervoor is het handig om te weten wat andere Simyo's klanten graag willen.

Als klanten zien wij dat regelmatig klanten ver buiten hun databundel komen met een zeer hogere rekening als gevolg.

Vind jij de huidige werkwijze van Simyo een goede werkwijze? Als je een suggestie richting Simyo mag doen, wat zou je willen aanpassen op dit gebied?

Reputatie 7
Badge +10

Hi Loes,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Dat is even schrikken! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat mijn collega van de financiële afdeling je een voorstel heeft gestuurd voor een betalingsregeling. Dat betekent dat je het bedrag in meerdere termijnen betaalt, in plaats van in één keer. Ik zie datde ti je daarop hebt gereageerd, maar uit jouw mail kan ik niet opmaken of je akkoord gaat met dat voorstel. Wil je hier nog even licht op schijnen?

 

Wat betreft het verbruik: de tips van Groentjuh zijn erg handig! Je kunt op een Android toestel een datalimiet instellen, en zelfs op toestellen die draaien op iOS zijn hier apps van derde partijen voor. Om te beginnen is het zinnig om erachter te komen waar je MB's aan op zijn gegaan. Dit artikel laat je precies zien hoe je daar achter komt. 

 

Ik zie ook dat je op 17 september een sms hebt ontvangen waarin stond dat je bundel op was. Heb je die gelezen? 

 

@ Groentjuh, dankjewel voor je hulp!

 

Groetjes,

Jihane

Reageer