.

Ik heb een hoge factuur gekregen vanwege internetverbruik. Kunnen jullie hier iets aan doen?

  • 25 February 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Mijn kind heeft onbewust data gebruikt buiten de bundel, 1,7GB voor de prijs van € 258,- !! Bijkopen van MBs zou € 20,- gekost hebben. Dit is vaker voorgekomen Simyo kent dan geen coulance.  Wees gewaarschuwd. Beter een ander provider kiezen die automatisch overschakelt op een trage snelheid zoals T-mobile of een provider met MB pauze zoals BEN. 

Advies van de de Simyo klantenservice is het kiezen van andere provider, helaas komt het advies te laat. Dit was een dure les!

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Simyo kent wel coulance, maar daar zitten volgens mij wel beperkingen aan. Met een toestel met Android is door deze juist in te stellen dit probleem redelijk te voorkomen. Dit blog behandeld ongeveer alles om te voorkomen dat je buiten je bundel gaat.

Prima tips, maar de rekening van € 258,- blijft staan. Voelt toch als een straf!

Reputatie 1
Badge +1

Snap dat t zuur is maar er zijn truckjes voor om dit te voorkomen volgens mij..

Wellicht kan iemand van Simyo je verder helpen....

Reageer