.

Beantwoord

Ik heb een betalingsachterstand. Hoe los ik dit op?

  • 10 April 2015
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb een betalingsachterstand van januari. Nu ook van februari. Is dit dezelfde betalingsachterstand, maar verhoogd, omdat ik in januari nog niet betaald had?
Nou kan ik ook niks betalen, omdat ik mijn salaris pas over 30 dagen krijg. Wat kan ik nu het beste doen?
icon

Beste antwoord door Tiury 13 April 2015, 11:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wat je nog open heb staan aan betalingen kun je zien op je mijn Simyo pagina.

Wat betreft je andere vraag, over wat je het beste kunt doen, kan ik alleen adviseren zo snel mogelijk alsnog te betalen. Anders heb je kans dat de kosten nog meer oplopen. Een moderator kan je daar meer over vertellen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi yannick199420,

Wat vervelend om te lezen dat je een betalingsachterstand hebt 😞. Helaas is de factuur, zoals je misschien wel begrijpt, inmiddels doorgestuurd naar het incassobureau IMNederland. Je dient voor het betalen van deze factuur nu ook contract met hen op te nemen.

De februari factuur kun je nog wel gewoon bij Simyo betalen. Vanaf 1 mei wordt deze factuur steeds duurder, dus ik zou ook deze alsnog zo snel mogelijk proberen te betalen. Dit doe je op de factuurpagina, zoals Raytje hierboven uitlegt.

Nu heb ik even zitten kijken waarom je plotseling zulke hoge facturen hebt. Hierdoor ben ik er achter gekomen dat jij internet gebruikt, zonder dat je hier een bundel voor hebt. Hierdoor schiet de factuurprijs omhoog! Mocht je aansluiting binnenkort weer worden geactiveerd, zet dan óf je internet uit, óf schaf een internetbundel aan 🙂.

Heb ik zo antwoord gegeven op je vraag?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie, Raytje!

Reageer