.

Beantwoord

Ik heb buiten mijn bundel gebeld en ben afgesloten, zijn mijn bundels weer actief en te gebruiken de 1e van de volgende maand?

  • 31 August 2021
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Goede middag,

 

Ik zag dat ik buiten de bundel was en dat mijn mobiel niet werkt. Heb helaas op dit moment geen geld om openstaande rekening te kunnen betalen. Morgen krijg ik mijn nieuwe bundel en mijn vraag is doet mijn telefoon dan wel weer of hoe gaat dat?

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 September 2021, 12:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb nu ook dit probleem. Maar mijn bundels zijn TOTAAL niet op en betaal mijn facturen automatisch. Echt slechte service dit ...

In deze post verteld u dat u in het buitenland bent. In zone 1 landen (Europa) zijn de bundels geldig. Daarbuiten valt alles buiten de bundels en zit u zelfs met flinke roaming kosten voor bellen en gebeld worden. Dat zou mogelijk kunnen verklaren waarom uw buiten niet op is, maar er wel kosten buiten de bundel worden gemaakt. De geldende tarieven in het buitenland zijn op deze pagina te vinden.

Een moderator (= Simyo medewerker) kan beter inzien wat er precies gaande is op de aansluiting. Hij/Zij zal later vandaag reageren.

@Moderatoren, zie ook dit topic en deze, deze en deze post over hetzelfde.

Ik heb nu ook dit probleem. Maar mijn bundels zijn TOTAAL niet op en betaal mijn facturen automatisch. Echt slechte service dit ...

Reputatie 7
Badge +6

Hi Olga, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Vandaag is de 1e van de nieuwe maand en jouw bundels zijn inderdaad nu weer actief!

 

Zodra jouw internetbundel op dreigt te gaan ontvang je van Simyo altijd een sms ter waarschuwing. De eerste sms krijg je bij 80% verbruik van de bundel en de 2e sms krijg je bij 100% verbruik van de bundel. Zodra je deze sms'jes ontvangt kan je een extra internetbundel bijkopen of het internet op je telefoon uitschakelen. Misschien is het handig om voor de volgende maand een wat grotere internetbundel aan te schaffen? 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nicole Weemaes,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je afgesloten bent! Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat het niet de bedoeling is om onder verschillende topics reacties te plaatsen over hetzelfde probleem om verwarring te voorkomen :).

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie wat er aan de hand is. Je hebt gebruik gemaakt van je simkaart in het buitenland op de Nederlandse Antillen. Dit valt onder zone 3 gebied, waar je bundels niet geldig zijn. Je betaalt hier een buitenbundeltarief. Dit staat vermeldt in het grensbericht wat je van ons hebt gekregen per sms en je kunt deze informatie ook op onze website vinden. Je bundels zijn alleen geldig binnen zone 1. Ik raad daarom aan om buiten zone 1 gebied een lokale simkaart aan te schaffen, hiermee ben je voordeliger uit.

Ik zie dat je inmiddels een aanbetaling hebt gedaan en dat je simkaart weer actief is. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Heel erg bedankt voor je hulp, dit wordt enorm gewaardeerd! @Groentjuh 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer