.

Beantwoord

Ik ben per ongeluk ver buiten mijn bundel gegaan. Kunnen jullie helpen?

  • 23 February 2019
  • 1 reactie
  • 323 Bekeken

Beste Simyo,

ik ben al 3,5 jaar hele tevreden klant van jullie service. Het internetten en bellen werkt altijd helemaal soepel, en de snelheid is perfect. Ik heb dus ook nog nooit klachten gehad.

Vanochtend ben ik wel heel erg geschrokken. Door mijn eigen fout - ik streamde muziek zonder dat ik de wifi had aangezet - heb ik in een half uur tijd ongeveer 210 euro aan internetkosten gemaakt. Een hele stomme fout natuurlijk, maar ook wel een heel erg dure.

Verder had ik mijn telefoon op stil staan, toen ik een sms/app melding kreeg dat mijn bundel op was, heb ik dus ook niets horen trillen. Normaal heb ik dat wel, dus ook dat was echt domme pech vanmorgen.

Ik begrijp perfect dat het in principe betaald moet worden, maar ik wil jullie voor 1 keer toch om een gunst vragen.

Via deze weg wil ik vragen of er eenmalig een coulantieregeling getroffen kan worden voor de hoge kosten die ik in zo'n korte tijd heb gemaakt.

Ik zal in het vervolg ook zeker een app installeren die een plafond inschakelt, zodat het niet meer zal gebeuren.

Met vriendelijke groet,

Lars Rijke
icon

Beste antwoord door Jihane 25 February 2019, 14:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Lars,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap heel goed dat je daarvan geschrokken bent, ja! Ik heb je aansluiting er snel bij gepakt en ik zie dat je in februari veel kosten gemaakt hebt vanwege het internetten. Heb je de waarschuwingsberichten gelezen die naar je toe gestuurd zijn? Op 19 februari kreeg je een sms waarin stond dat je bundel op 80% zat, en op 23 februari een sms waarin stond dat je bundel op was. Je hebt diezelfde dag nog extra MB's gekocht, maar in de tussentijd zijn al die MB's verbruikt die tot kosten geleid hebben.

Ik zie ook dat je keurig de aanbetaling hebt gedaan om je simkaart te deblokkeren. Hij was geblokkeerd vanwege hoogverbruik, maar die blokkade is er nu vanaf.

Goed dat je ook al weet waar dit verbruik dan ongeveer vandaan komt!

Ik ga even met collega's overleggen 🙂 Ik stuur je zo een privébericht met meer informatie.

Groetjes,
Jihane

Reageer