.

Beantwoord

Ik ben over mijn databundel heengegaan. Kunnen jullie helpen?

  • 25 August 2019
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

Al bijna 7 jaar ben ik een hele tevreden klant van Simyo. Nooit bijzonderheden, goed bereik en altijd op tijd mijn rekening betaald. Vandaag ben ik me ineens rotgeschrokken toen mijn mobiele nummer geblokkeerd bleek door een veel te hoog dataverbruik omdat mijn zesjarige zoon op de camping mijn telefoon had geconfisqueerd en non stop youtube aan had..... Uiteraard heb ik per omgaande 100 euro naar jullie overgemaakt zodat mijn telefoon weer gebruikt kan worden.
Via deze weg wil ik vragen of er eenmalig een coulantieregeling getroffen kan worden, want dit is echt een domme fout en geen herhaaldelijk gedrag... Jullie kunnen in mijn historie uiteraard precies terugzien dat ik dit soort dingen nog nooit heb meegemaakt.

Hoop van jullie te horen, groeten Henriette
icon

Beste antwoord door Niels 26 August 2019, 13:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi Henjetski,

Leuk om je weer op het Simyo Forum terug te zien!

Ik snap inderdaad dat het schrikken is om opeens zoveel kosten buiten de bundel te hebben. Het gebruik van apps als Youtube zonder wifi kan zorgen voor erg veel extra dataverbruik. Goed dat je meteen de oorzaak wist en je aansluiting al hebt laten deblokkeren. Tips om situaties als deze in de toekomst te vermijden, kan je vinden op het volgende blog. Ik wil je aanraden om voor deze maand extra MB's aan te schaffen, zodat er niet nog meer kosten buiten de bundel ontstaan.

Wat betreft de huidige extra kosten, hier heb ik je een privébericht over gestuurd. Zullen we op die manier verder praten?

Groetjes,
Niels

Reageer