Beantwoord

Ik ben geen klant meer van Simyo. Ik heb net een factuur ontvangen van januari 2017. Hoe kan dat?


JordanDeKoning
Ik ben sinds oktober 2016 al geen klant meer van Simyo, aangezien ik over ben gegaan naar Ziggo. Alleen kreeg ik net wel een factuur binnen op mijn emailadres voor de maand januari. Ik sta er versteld van hoe dit kan, aangezien ik niks met van Simyo heb aangevraagd, of uberhaupt gebruikt. Ik ben natuurlijk dus ook niet van plan om dat te betalen.

Kan iemand dit vooor mij ophelderen en oplossen? Ik vind het gewoon heel raar dat ik namelijk nu een email van Simyo ontvangt, en de afgelopen maanden niet.
icon

Beste antwoord door Samantha20 februari 2017, 10:18

Hoi JordanDeKoning,

Welkom op ons forum! 🙂

Wat vervelend dat je ineens een factuur van ons hebt ontvangen, ook al ben je geen klant meer bij ons. Ik zie dat je aansluiting bij ons nog als actief staat. Dit betekent dat je abonnement aan onze kant niet goed is stopgezet. Hierdoor kun je nog mails van ons ontvangen. Ik laat onze technische afdeling je abonnement alsnog stopzetten, zodat dit niet meer kan gebeuren.

Deze maand hebben meerdere klanten waarbij het abonnement ook niet goed is stopgezet, een factuur ontvangen. Dit is bij jou ook gebeurd. Dit is een fout, sorry hiervoor! We kunnen de incasso van de factuur helaas niet tegenhouden. Natuurlijk hoef je deze factuur niet te betalen. Het factuurbedrag van € 18,00 wordt binnen 3 weken na de incasso teruggestort op je rekening. Vind je dat goed?

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂

Bekijk originele reactie
2 Reacties
Ray
Reputatie 4
Badge+11
Hoi,

Je kunt 2 dingen doen.. Hier afwachten tot er een moderator reageert. Die reageren doorgaans binnen een (werk)dag maar het weekend zit er aan te komen. Of je belt met de klantenservice. Dat kan sinds kort ook op 0800-8007, wellicht dat je het vandaag nog geregeld kan hebben.
Samantha
Rank
Reputatie 4
Badge+7
Hoi JordanDeKoning,

Welkom op ons forum! 🙂

Wat vervelend dat je ineens een factuur van ons hebt ontvangen, ook al ben je geen klant meer bij ons. Ik zie dat je aansluiting bij ons nog als actief staat. Dit betekent dat je abonnement aan onze kant niet goed is stopgezet. Hierdoor kun je nog mails van ons ontvangen. Ik laat onze technische afdeling je abonnement alsnog stopzetten, zodat dit niet meer kan gebeuren.

Deze maand hebben meerdere klanten waarbij het abonnement ook niet goed is stopgezet, een factuur ontvangen. Dit is bij jou ook gebeurd. Dit is een fout, sorry hiervoor! We kunnen de incasso van de factuur helaas niet tegenhouden. Natuurlijk hoef je deze factuur niet te betalen. Het factuurbedrag van € 18,00 wordt binnen 3 weken na de incasso teruggestort op je rekening. Vind je dat goed?

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer