Beste Symio,
Ik kreeg mijn factuur van afgelopen maand binnen en ik schrok er van. Ik ben 170 euro over mijn bundel heen gegaan. Ik heb de sms over dat ik door mijn internet heen ben gegaan niet gezien. Sinds kort heb ik thuis slecht internet en heb ik onbewust vergaderingen gevolgd op mijn 4G.
Ik zit nu ongeveer een jaar of 3 bij jullie en heb nog nooit eerder een sms gemist. Ik begrijp dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is om dit in de gaten te houden maar is er misschien toch iets wat jullie voor mij kunnen doen?
Met vriendelijke groet,
Hanne Hermsen
Hoi xhannehermsen,
Welkom op ons forum
We vinden het erg vervelend dat je zo geschrokken bent van de in rekening gebrachte kosten. Maar begrijpen doen we het wel!
Gelukkig weet je in ieder geval waar het vandaan komt en heb je van Friesian al goede tips gekregen om dit in de toekomst te voorkomen (thanks Friesian!)
Heb je je toestel als hotspot gebruikt of gingen die vergaderingen via een app op je telefoon? Je kan op Android toestellen namelijk per app bepalen of er gebruik mag worden gemaakt van mobiele data. Mocht je de app in kwestie eigenlijk alleen voor werk gebruiken op het moment dat je wifi hebt, dan kun je misschien beter de toegang tot mobiel internet helemaal uitschakelen voor die app! Deze optie vind je als het goed is terug onder Instellingen > Mobiel netwerk > Dataverbruik (en dan naar de app in kwestie gaan).
Wat de kosten betreft: daar komen we je graag een keer in tegemoet! Ik zal je even een privéberichtje sturen met alle details
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Bas
Bekijk originele reactie