Op 29 december '14 kregen wij een e-mail met de mededeling dat de simkaart geblokkeerd was wegens hoogverbruik. Wij zijn daar direct mee aan de slag gegaan om te zien wat we konden doen om dit op te lossen. Dit gebeuren is voor ons helemaal nieuw. Via facturen zagen we dat je dan kon betalen met i-deal. Ik wilde het gehele bedrag betalen maar kon niet meer dan de helft betalen. Dit direct gedaan en dan zou de sim kaart gedeblokkeerd worden. Nu zijn we de 13e en onder de gegevens staat nog geblokkeerd wegens achterstallige betaling.Mijn verbazing is groot want ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat zodra je betaald heb de blokkade opgeheven zou worden. De telefoon is in gebruik door onze kleindochter en vanavond zei ze terloops ik kon niet terug bellen want hij is nog geblokkeerd. Overigens is zij een hele keurige beller heeft nooit hoge rekeningen blijft keurig binnen haar bundel. Doordat zij nu (november) een i-phone heeft gekregen en daar een app op heeft gezet voor muziek heeft ze een gigantisch verbruik van mb's gehad. Dit is dan ook maar 1 malig zij is hier zo verschrikkelijk van geschrokken dat ze regelrecht aanbood om haar spaarcentjes ervoor te gebruiken maar dat is niet de bedoeling zeker niet als ze het altijd zo keurig doet. Maar wat kunnen we hier nu mee doen?
Groetjes
Sophia 48
Beste antwoord door Naomi
Bekijk originele reactie