Onlangs kreeg ik onverwachts een bericht in mijn inbox dat, i.v.m. mijn hoge kosten in korte tijd, jullie het bellen/ smsen hadden geblokkeerd. Afgelopen maand zat ik in Egypte en heb toen lang naar thuis gebeld. Ik dacht dat ik dit deed via whats app bellen, maar dit bleek achteraf niet het geval te zijn. Uiteindelijk werd mijn optie om te bellen/sms'en geblokkeerd wegens hoogverbruik. Het is natuurlijk logisch dat deze kosten in rekening gebracht worden, aangezien dit mijn eigen fout is.
Nu zag ik bij andere forums dat klanten hetzelfde was overkomen, maar soms een coulanceregeling konden treffen. Ik hoop dat als tevreden en trouwe klant van Simyo hier ook voor in aanmerking kan komen.
Met vriendelijke groet,
Anne van de K.
Beste antwoord door Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Als je dacht dat je via het internet belde, dan is dit inderdaad nogal een koude douche. Je belde inderdaad gewoon via het normale netwerk, en vanuit Egypte gelden de volgende tarieven: € 2,542 per minuut, als je belt vanuit Egypte naar Nederland. Dat tikt aan!
Je bent inderdaad geblokkeerd vanwege hoogverbruik, wat inhoudt dat er een blokkade is om te voorkomen dat de kosten nog meer oplopen. Je kunt deze blokkade opheffen door een aanbetaling te betalen van € 100,- te doen. Je kunt dit doen via Mijn Simyo.
Ik ga voor jou overleggen met mijn collega's! Ik stuur je zo een privébericht met wat details 🙂
@ Groentjuh, dankjewel voor het antwoorden! Het zit inderdaad wat ingewikkeld met bellen, daarom ga ik even naar deze specifieke situatie kijken.
Groetjes,
Jihane