.

Beantwoord

Hoog internetverbruik. Wat nu?

  • 3 June 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Hoi,

In april heb ik een aanbieding van 1000MB gratis ontvangen wegens nog een jaar bij Simyo trouwe klant te zijn. Ik heb er vier abonnementen.
Om dit te benuten moest ik op de toestel van mijn dochter Internet aan doen. In april heeft mijn dochter van de Internet bundel wel genoten en ze stopten er mee in mei.
Vandaag 3 juni om 17:07 heb ik een email ontvangen dat het nummer van mij dochter geblokkeerd is wegens hoog verbruik van 105,78 euro. Ik heb zometeen ingelogd en vond dat er al 441 euro rekening staat (niet 105,78). Alle kosten is op data verkeer gemaakt.
Er gebeurde iets miss met haar toestel denk ik want alle data werd op 1 en 2 juni verbruikt toen ze thuis was met Wi-Fi op toestel aan.
Ik ben trouwe klant van Simyo en ik vind het service altijd goed maar 441 euro te betalen voor Internet data vandaag de daag kan niet, toch? De waarschuwing kwam veel te laat en gaf aan dat extra kosten zijn allen 105,78 euro toen het al op 441 op stond.

Beste, Simyo hoe kunnen wij dit situatie oplossen?
Ik ben beried deze maand extra MBs te kopen om de data verbruik te dekken maar alleen voor de normale prijs.

Met vriendelijke groeten,
Dmitri
icon

Beste antwoord door Asma 7 June 2017, 10:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Mijn man heeft helemaal geen waarschuwing gehad, terwijl hij al ruim 1,5g over de bundel heen was. Ook allemaal op 1 en 2 juni.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dmitri,

Welkom op het Forum!

Jeetje, wat een hoog internetverbruik! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dochter hier ontzettend van is geschrokken.

Volgens onze gegevens hebben wij inmiddels contact hebben gehad via Twitter. Gelukkig zijn wij tot een mooie oplossing gekomen. Daar ben ik blij om!

Super leuk dat je met je gezin klant van ons bent! Ik heb de aansluitingen erbij gepakt en zie dat je met extra korting verlengen. Vaste klanten zijn er natuurlijk om te belonen, hierom heb ik leuk een verlengaanbod gestuurd voor alle vier de aansluitingen. Klik op de link in de e-mail voor meer informatie over dit aanbod. Houd er rekening mee dat deze link slechts 24 uur geldig is. Als 'ie komt te vervallen dan kun je zelf verlengen via Mijn Simyo.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

@ Nooltje, oh jeetje! Kun je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer, postcode en huisnummer van je man? Ik pak zijn aansluiting er dan bij. Goed?

Groetjes,
Asma

Reageer