.

Beantwoord

Hogere factuur dan mijn bundel

  • 21 April 2015
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Badge
Ik ben nieuw. half maart is mijn abonnement begonnen.

februari heb ik aansluitkosten betaald en deze maand kreeg ik de factuur van de maand maart. Mijn abonnement koste 16 euro. maar mijn factuur zegt dat ik 24 euro moet betalen voor een halve maand? Hoe komt dat?
icon

Beste antwoord door Ray 21 April 2015, 13:54

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
ik zie nu dat er 2x mijn abonnements kosten zijn verrekend
maar dan begrijp ik niet want de helf van maart betaal ik.. maar waar komt die 2e vandaan? dit is pas mijn eerste volledige maand
Hoi en welkom,

Ik heb als mede klant een hele simpele verklaring. Abonnementskosten betaal je vooruit en verbruikskosten achteraf.
Als jouw bundel 16 euro is, betaal je dus 8 euro voor half maart tot eind maar en 16 euro voor april. Dat maakt die 24 euro. 🙂
Badge
dus als ik buiten mijn bundel kom betaal ik dat bij mijn volgende factuur?
en als ik geen kosten maak betaal ik alleen de abonnemtkosten van de volgende maand? klopt dat?
Ja dat zeg je goed. Dus stel je gaat in mei iets boven je bundel (of je heb andere buiten de bundel kosten gemaakt), dan betaal je die in juni met de abonnementskosten. van juli.

Kleine toevoeging;


Toelichting
Onder "Verbruikskosten" vind je de buiten bundel kosten van de afgelopen maand. Een compleet overzicht van de
gemaakte kosten vind je terug op je specificatie.
Op je factuur worden de abonnementskosten altijd één maand vooruit berekend. Eventuele verbruikskosten worden
achteraf verrekend op de volgende factuur.
Je bundel begint op de eerste dag van elke maand en loopt tot de laatste dag van elke maand.
Stort geen bedragen op ons rekeningnummer. Indien de automatische incasso is mislukt, maak dan gebruik van de iDEAL
betaallink in de herinneringse-mails.
Heb je een vraag over je factuur? Kijk op simyo.nl/service voor antwoorden op veelgestelde vragen.


Deze tekst staat op je factuur.
Badge
thankyou so much!! 😃 ik raakte al een beetje in paniek haha
😃 nergens voor nodig en graag gedaan. Veel plezier bij Simyo.. 🙂

Reageer