.

Beantwoord

Hogere abonnementskosten in november?

  • 7 November 2017
  • 9 reacties
  • 117 Bekeken

Badge
Ik heb voor dec mijn bundel aangepast...nou zie ik tot mijn verbazing dat mijn bundel voor november al duurder is, zonder dat ik extra's heb gekregen....
Hoe kan dit?

Graag hoor ik van u.

Vriendelijke groeten

Joke
icon

Beste antwoord door Ray 8 November 2017, 06:21

Bekijk originele reactie

9 reacties

Je betaald bij Simyo altijd je abonnementskosten vooruit. Dit heb je altijd al gedaan. Controleer je facturen er maar eens op na 🙂
Badge
Ziet er naar uit dat ik altijd achteraf betaal

Als je op dat scherm op september klikt. Daarna op mijn bundels en daarna op bijvoorbeeld je internetbundel. Wat zie je dan? 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Joke,

Welkom terug op het Forum :)

Wat goed dat je je bundels gewijzigd hebt! Ik snap dat je deze vraag hebt. Gelukkig is er niets geks aan de hand. Je betaalt altijd de bundels van de maand die nog moet komen. Zo heb je in september betaald voor je oktober-bundels, heb je in oktober betaald voor je november-bundels, en zul je in november dus betalen voor je december-bundels. Je hebt in december grotere bundels en dat is waarom die al terechtkomen op je november-factuur. Dat gezegd hebbende: zoals jou al terecht is opgevallen, betaal je altijd achteraf. Zo betaal je je november-factuur in de derde week van december. Op deze factuur staan dus ook je december-bundels.

Is dat helder zo?

@ Ray, dank voor je reacties!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hi Jihane, nee het is nog niet helder...sorry.

 Je betaalt altijd de bundels van de maand die nog moet komen. = vooruit betalen

Dat gezegd hebbende: zoals jou al terecht is opgevallen, betaal je altijd achteraf = achteraf betalen

Is het echt gek dat het kwartje niet valt?

Groetjes Joke
Het is nu wel verwarrend geworden ja.

Jij hebt een bundelwijziging doorgevoerd voor de december. Deze hogere en iets duurde bundels staan op de factuur van November maar deze zal geïncasseerd worden in de 3e week van December.

Dus de factuur van November betaal je in December (3e week) maar bevat de bundels van December.
Badge
Hi Ray, Aha oke.....
Ik wacht het even af

Bedankt zover voor het geduld en de antwoorden 😉

Fijne dag verder

Groetjes Joke
Graag gedaan.. En een fijne dag.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jojo28,

Ik ben blij om te horen dat hier inmiddels meer duidelijkheid over is. Super bedankt voor de uitleg Ray. 😄

Groetjes,
Asma

Reageer