Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Hoge rekening voor internetverbruik terwijl ik geen internet heb..

  • 3 januari 2013
  • 23 reacties
  • 2975 Bekeken

Badge
Goede morgen,

Ik heb gister mijn factuur bekeken en ben enorm geschrokken!

Er is bijna €200,- afgeschreven voor internetgebruik binnen NL. Maar ik heb helemaal geen databundel!
Ik heb een simonly abonnement zonder databundel, ik gebruik thuis soms de wifiverbinding, verder ben ik geen enkele keer op internet geweest!

Kunnen jullie mij uitleggen hoe dit mogelijk is? Kan je zonder internetabonnement uberhaupt op internet zonder wifi als een bepaalde instelling verkeerd staat?

Op de specificatie (204 pagina's) staat dat ik de hele maand november, elke minuut van de dag een €0,01 heb gebruikt. Vandaar dus de 204 paginas want een hele maand heeft een heleboel minuten...

Simyo, ik verwacht dat dit netjes gecorrigeerd wordt, ik betaal niet voor internet en heb ook geen internet gebruikt!

Deze kosten zijn buiten de bundel gemaakt in November, kan ik er nu nog zo één verwachten van December?

Graag spoedig aktie... ik ben op vakantie en die is al aardig verpest! Ik wil graag zo snel mogelijk horen dat e.e.a. wordt opgelost!
icon

Beste antwoord door Alex 10 januari 2013, 10:24

Goede morgen,



Ik heb gister mijn factuur bekeken en ben enorm geschrokken!



Er is bijna €200,- afgeschreven voor internetgebruik binnen NL. Maar ik heb helemaal geen databundel!

Ik heb een simonly abonnement zonder databundel, ik gebruik thuis soms de wifiverbinding, verder ben ik geen enkele keer op internet geweest!



Kunnen jullie mij uitleggen hoe dit mogelijk is? Kan je zonder internetabonnement uberhaupt op internet zonder wifi als een bepaalde instelling verkeerd staat?



Op de specificatie (204 pagina's) staat dat ik de hele maand november, elke minuut van de dag een €0,01 heb gebruikt. Vandaar dus de 204 paginas want een hele maand heeft een heleboel minuten...



Simyo, ik verwacht dat dit netjes gecorrigeerd wordt, ik betaal niet voor internet en heb ook geen internet gebruikt!



Deze kosten zijn buiten de bundel gemaakt in November, kan ik er nu nog zo één verwachten van December?



Graag spoedig aktie... ik ben op vakantie en die is al aardig verpest! Ik wil graag zo snel mogelijk horen dat e.e.a. wordt opgelost!




Welkom op het forum frincug,



De optie 'internet op je mobiel/mms' staat altijd aan. We geven dit aan in de brief die je ontvangt bij het startpakket. Inmiddels heb je al contact gehad met de klantenservice over dezelfde vraag. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.



Was the answer for "frincug"or for me? And please answer in english, because I have the bundle included in my monthly subscription and I am more than shock to see this amount in my bill?



thansk




Hi 15/08/1988,



I checked your subscription details in our system. I see that you don't have an active subscription because your number porting has not been finished yet. If you use your temporary number before your number is transfered the usage will be charged outside of the bundle.



Voor mijn dochter een prepaid bij Simyo afgesloten. Ter controle tussendoor een keertje gekeken. Stond ie op 'maar'  negatief 15 euro.....! Gelukkig géén 200, maar toch.... Wel 35 euro in 4 dagen er doorheen !! Blijkt dat bij de instellingen: Internet op je mobiel / MMS  op AAN stond. Ik denk dat dat de redenen is dat ie automatisch ook 3G pakte als ie géén wifi bereik heeft.....Tot nu toe is er geen geld meer afgeschreven voor data, nadat ik opnieuw opgewaardeerd heb.

Alleen wat ik een zeer kwalijke zaak vind, is dat je expres een prepaid kiest om te "voorkomen" dat je meer uitgeeft dan je hebt aangeschaft. EN dan blijkt dat dat dus wel kan..... daar kan ik met mijn pet niet bij !  En dan al helemaal niet dat je daar dus ook geen bericht van krijgt. ALS ik niet had gekeken, was dat bedrag dus ook zo maar opgelopen tot ....... 




Welkom op het forum mama67,



Het is bij Simyo mogelijk een negatief beltegoed te hebben omdat je altijd het laatste gesprek kunt afronden. Ook kunnen belgegevens met vertraging worden verwerkt. Je ontvangt wel een bericht wanneer je beltegoed minder dan 2 euro is, maar dit gebeurt bijvoorbeeld niet als je nog met een internetsessie of gesprek bezig bent.



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

23 reacties

Hey, 


I have the same problem ! I even have a bundel of 1000mb of internet and I have been charged for all the traffic that I have used. My bill is now 300eur for internet, this is redicoulus and I am not going to pay for the traffic for sure. Simyo you better answer fast because I am staying on my phone for already 30mins and nobody is answering! 
Badge +1
Het kan zijn dat je wel internet verbruikt terwijl je geen bundel hebt zou de instellingen op de telefoon eens nakijken of je toch niet via 3G internet gebruikt
Was the answer for "frincug"or for me?  And please answer in english, because I have the bundle included in my monthly subscription and I am more than shock to see this amount in my bill? 

thansk 
Voor mijn dochter een prepaid bij Simyo afgesloten. Ter controle tussendoor een keertje gekeken. Stond ie op 'maar'  negatief 15 euro.....! Gelukkig géén 200, maar toch.... Wel 35 euro in 4 dagen er doorheen !! Blijkt dat bij de instellingen: Internet op je mobiel / MMS  op AAN stond. Ik denk dat dat de redenen is dat ie automatisch ook 3G pakte als ie géén wifi bereik heeft.....Tot nu toe is er geen geld meer afgeschreven voor data, nadat ik opnieuw opgewaardeerd heb.
Alleen wat ik een zeer kwalijke zaak vind, is dat je expres een prepaid kiest om te "voorkomen" dat je meer uitgeeft dan je hebt aangeschaft. EN dan blijkt dat dat dus wel kan..... daar kan ik met mijn pet niet bij !  En dan al helemaal niet dat je daar dus ook geen bericht van krijgt. ALS ik niet had gekeken, was dat bedrag dus ook zo maar opgelopen tot ....... 
Reputatie 5
Badge +10
Goede morgen,

Ik heb gister mijn factuur bekeken en ben enorm geschrokken!

Er is bijna €200,- afgeschreven voor internetgebruik binnen NL. Maar ik heb helemaal geen databundel!
Ik heb een simonly abonnement zonder databundel, ik gebruik thuis soms de wifiverbinding, verder ben ik geen enkele keer op internet geweest!

Kunnen jullie mij uitleggen hoe dit mogelijk is? Kan je zonder internetabonnement uberhaupt op internet zonder wifi als een bepaalde instelling verkeerd staat?

Op de specificatie (204 pagina's) staat dat ik de hele maand november, elke minuut van de dag een €0,01 heb gebruikt. Vandaar dus de 204 paginas want een hele maand heeft een heleboel minuten...

Simyo, ik verwacht dat dit netjes gecorrigeerd wordt, ik betaal niet voor internet en heb ook geen internet gebruikt!

Deze kosten zijn buiten de bundel gemaakt in November, kan ik er nu nog zo één verwachten van December?

Graag spoedig aktie... ik ben op vakantie en die is al aardig verpest! Ik wil graag zo snel mogelijk horen dat e.e.a. wordt opgelost!


Welkom op het forum frincug,

De optie 'internet op je mobiel/mms' staat altijd aan. We geven dit aan in de brief die je ontvangt bij het startpakket. Inmiddels heb je al contact gehad met de klantenservice over dezelfde vraag. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.

Was the answer for "frincug"or for me? And please answer in english, because I have the bundle included in my monthly subscription and I am more than shock to see this amount in my bill?

thansk


Hi 15/08/1988,

I checked your subscription details in our system. I see that you don't have an active subscription because your number porting has not been finished yet. If you use your temporary number before your number is transfered the usage will be charged outside of the bundle.

Voor mijn dochter een prepaid bij Simyo afgesloten. Ter controle tussendoor een keertje gekeken. Stond ie op 'maar'  negatief 15 euro.....! Gelukkig géén 200, maar toch.... Wel 35 euro in 4 dagen er doorheen !! Blijkt dat bij de instellingen: Internet op je mobiel / MMS  op AAN stond. Ik denk dat dat de redenen is dat ie automatisch ook 3G pakte als ie géén wifi bereik heeft.....Tot nu toe is er geen geld meer afgeschreven voor data, nadat ik opnieuw opgewaardeerd heb.
Alleen wat ik een zeer kwalijke zaak vind, is dat je expres een prepaid kiest om te "voorkomen" dat je meer uitgeeft dan je hebt aangeschaft. EN dan blijkt dat dat dus wel kan..... daar kan ik met mijn pet niet bij !  En dan al helemaal niet dat je daar dus ook geen bericht van krijgt. ALS ik niet had gekeken, was dat bedrag dus ook zo maar opgelopen tot ....... 


Welkom op het forum mama67,

Het is bij Simyo mogelijk een negatief beltegoed te hebben omdat je altijd het laatste gesprek kunt afronden. Ook kunnen belgegevens met vertraging worden verwerkt. Je ontvangt wel een bericht wanneer je beltegoed minder dan 2 euro is, maar dit gebeurt bijvoorbeeld niet als je nog met een internetsessie of gesprek bezig bent.

Groetjes,

Alex
hallo, 
ik heb nu sinds gisteren een sim-only abbonnement met een iphone 4 voor een jaar. 
ik heb gekozen voor 200 smsjes/belminuten en 500 mb interent. 
nu kijk ik naar mijn huidige status van smsjes en mb's die ik nog over heb, 
zie ik dat ik al OVER DE HELFT van mijn belminuten EN mb's internet ben. IN 1 DAG. 
en dat terwijl ik nogmaar 10 smsjes heb gestuurd, en 1 keer minder dan 10 seconden heb gebeld. 
ik heb alles van internet over wifi gedaan, en toch heb ik nu nogmaar minder als 250 mb.
ik heb zelfs de mobiele diensten uitgezet zodat ik niet per ongelijk op het 3g netwerk ga, en zelfs dan gaan er nog mb's af.
belachelijk!
ook heb ik overige kosten, à 0,25 euro, maar toch, waar komen die dan ineens vandaan? 
is er misschien een verklaring voor dit alles? 
mvg, 
@laura1996: omdat je abonnement halverwege de maand ingaat wordt het tegoed behorend bij je maandbundel in deze eerste maand omgerekend naar het aantal dagen dat je abonnement nog loopt. De bundels bij Simyo lopen van de eerste tot de eerste van de volgende maand. Aangezien jij halverwege de maand bent "ingestapt" klopt het precies dat je nu de helft van je bundel hebt. De € 0,25 is zeer wrs voor activerings-sms Facetime. Om te voorkomen dat data weglekt zet je in de instellingen van je iPhone bij de applicaties 'Safari' en 'iTunes en Appstore' gebruik van mobile data uit. Je voorkomt daarmee dat deze app's bij ontbreken van wifi overschakelen op je mobile verbinding.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi laura1996,

Ik hoef vrijwel niets toe te voegen aan het antwoord van Jannek (bedankt daarvoor). In dit topic vind je een uitgebreide uitleg op je vraag.

Informatie over het verstuurde sms bericht kun je hier vinden.

Groetjes,

Alex
Badge
[quote]
Welkom op het forum frincug,

De optie 'internet op je mobiel/mms' staat altijd aan.

Hoi Alex,

Is het misschien een idee die optie NIET aan te zetten voor klanten die GEEN internetbundel hebben?
Die optie wel aanzetten is namelijk vragen om dit soort problemen.
Reputatie 5
Badge +10
Het Zen79,

Dat is wel een optie. We hebben er echter voor gekozen om dit aan te zetten, omdat een internet bundel steeds meer een gewoonte is. Wanneer dit uit staat, zullen klanten met een internet bundel dit eerst moeten aan zetten. Weten ze dit niet, dan levert dat weer een hoop vragen. Daarom communiceren we ook dat het internet aan staat. Ook als je geen internet bundel hebt.

Groetjes,

Alex
Badge
Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Het idee is om internet aan te zetten als er voor een internetbundel is gekozen en internet uit te zetten als daar niet voor gekozen is.

Zonder bundel is internet namelijk onredelijk duur en als iemand niet voor een bundel kiest is het redelijk om aan te nemen dat hij geen gebruik wil maken van internet.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Zen79,

Helaas is dit technisch nog niet mogelijk. Dit kan nog niet geautomatiseerd worden ingesteld.

Groetjes,

Alex
Badge
Je maakt een grapje, toch?
We kunnen een man op de maan zetten, maar zoiets simpels is 'technisch' niet mogelijk?
Wanneer wordt dit 'technisch' wel mogelijk?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Zen79,

Hier kan ik geen indicatie over geven.

Groetjes,

Alex
Hoe kan dat nou???? Bij mij staat mms/internet op UIT, moet ik aannemen, dat terwijl ik heb aangevinkt UIT, toch wel AAN staat????? Mag dat toch niet hopen......ook ik probeer jullie de hele dag al te bellen vandaag......wordt er op een gegeven moment uitgeknikkerd. Ik zit ook op WIFI en ben echt niet van plan om ook maar 0,01 cent meer te betalen, omdat jullie waarschijnlijk je zaken niet op orde hebben. UIT=UIT en niet AAN
En wat ik mij kan herinneren hier op het forum....is dat door jullie tegen meerdere mensen is gezegd, dat ze UIT moeten aanvinken, dus dat is dan ook bullshit, zo neem je mensen alleen maar in het ootje. Want nu kom je opeens met een technisch verhaal??????? Leg het nu nog  1 maal uit. Als dat zo is, dat terwijl internet UIT staat maar volgens jullie dit niet mogelijk is, dus internet gewoon AAN blijft staan, terwijl er toch echt staat UIT omdat mensen of geen internet willen of alleen maar gebruik maken van WIFI, dan denk ik toch echt dat Simyo een groot probleem heeft, want denk niet dat de rechtspraak hierin trapt!
Reputatie 2
Badge +1
Hey harti00,

Als je de optie internet op je mobiel uitschakelt via jouw persoonlijke pagina (zoals jij hebt gedaan) kan je via ons netwerk geen gebruik maken van internet op je mobiel.
Ik heb inderdaad het zelfde probleem dus de kaart gaat op 0 en gaat de prullenbak in.
Deze toko verkoopt abonnementen met de bedoeling op slinkse wijze muntjes te verdienen.
Heb zelf ook een bedrijf maar als ik mijn klanten zo bedonder als dit bedrijf is het vlug gedaan met mijn bedrijf denk ik zo , maar maak je geen zorgen die verdwijnen vanzelf van het toneel want slechte reclame gaat over het internet maar deze gasten hebben een plaat voor hun kop duurt even maar gaat vanzelf over.
De prepaid kaart van mijn zoontje gaat leeg en daarna de in prullenbak , en dan per minuut maar wat meer betalen maar dan wel krijgen waar je voor betaalt.
Heb zelf voor mijn bedrijf 14 abonnementen zonder gelazer en dan denk je even voorzichtig te zijn met een abonnement voor de kleine knul krijg je dit.
Sorry voor mijn opstinate taal gebruik maar word hier pislink van van dit soort gajes.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi jaapnelisse,

Ik begrijp je taalgebruik niet zo erg, als je zorgt dat internet op het toestel uitstaat is de kans op verbruik bijna nul, als je het op Mijn Simyo ook uitzet is de kans 0,0. Als er door een fout in het systeem dan toch verbruik gegenereerd wordt is dat ook geen probleem, een melding aan klantenservice en het wordt gecrediteerd.

Als je een bundel zonder internet aanschaft en toch gaat internetten ligt de schuld, naar mijn mening, niet bij Simyo.
Om dan de te praten over op slinkse wijze, klanten bedonder, plaat voor hun kop en gajes.... dan gaat mij dat veel te ver.

Als jouw klanten een fout maken probeer je dat op te lossen zonder schelden neem ik aan.... als je klanten gaan schelden vind je dat ook niet leuk.... dus: kijk de voorwaarden, instellingen na en neem eventueel contact op met klantenservice (nummer 1200 gratis tijdens werkuren). 
Reputatie 7
Badge +9
Gewoon internet uitzetten op Mijn Simyo, dan ben je van alle ellende af.
Badge +8
Ik heb inderdaad het zelfde probleem dus de kaart gaat op 0 en gaat de prullenbak in.
Deze toko verkoopt abonnementen met de bedoeling op slinkse wijze muntjes te verdienen.
Heb zelf ook een bedrijf maar als ik mijn klanten zo bedonder als dit bedrijf is het vlug gedaan met mijn bedrijf denk ik zo , maar maak je geen zorgen die verdwijnen vanzelf van het toneel want slechte reclame gaat over het internet maar deze gasten hebben een plaat voor hun kop duurt even maar gaat vanzelf over.
De prepaid kaart van mijn zoontje gaat leeg en daarna de in prullenbak , en dan per minuut maar wat meer betalen maar dan wel krijgen waar je voor betaalt.
Heb zelf voor mijn bedrijf 14 abonnementen zonder gelazer en dan denk je even voorzichtig te zijn met een abonnement voor de kleine knul krijg je dit.
Sorry voor mijn opstinate taal gebruik maar word hier pislink van van dit soort gajes.


Hoi jaapnelisse,

Ik heb je topic hier gevonden. Daar heb ik op geantwoord.
Je mag je frustraties natuurlijk kwijt hier op het forum. Kan me voorstellen dat als je schrikt, en je denkt dat je in de mailing wordt genomen, dat je dat moet ventileren. Maar ik heb ook liever niet meer dat je ons gajes noemt en dergelijke.
Er zitten hier ook gewoon mensen hard te werken :)

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Ik heb een vraag het ene moment kijk ik en dan heb ik nog genoeg belminuten en nu is alles weg. Nou heb ik wel gebelt maar volgens mij niet zo lang.
Ik heb wel sms verstuurt hoeveel belminuten neemt het als je een sms verstuurt? En kan ik ook ergens in mijn gegevens zien naar wie en hoelag ik heb gebelt?
En ka ik ook bekijken hoeveel minuten ik al over mijn bundel heen zit.  Ik vind dat wel een beetje vervelend je ziet dat het op nul staat maar niet of je er over heen zit. Ik hoop dat u mij hier mee kan helpen.

Mvg Tjits
Reputatie 5
Badge +11
Hoi tjits, en welkom op het Simyo forum :)

Nou, dat zijn nogal wat vragen in een kort stukje tekst. Ik zal mijn best doen je zo volledige mogelijk te antwoorden.

Ik heb in je verbruiksgegevens gezien dat je een paar dagen geleden een gesprek hebt gehad van 18 minuten. Op een bundel van 100 is dat een redelijke hap uit je minuten. Is dat misschien wat je bedoelde?
Onze verbruiksgegevens worden sowieso niet 'real time' verwerkt, aangezien we de gegevens met vertraging binnenkrijgen. Hierdoor kan het bijvoorbeeld gebeuren dat een paar uur na een telefoongesprek pas de minuten van je bundel af gaan.

Je kunt uit je belbundel bellen en sms'en. Een minuut bellen kost (logisch) 1 minuut, maar 1 sms bericht ook. Let er trouwens op dat je gesprekken op hele minuten worden afgerond. Als je dus een paar keer een voicemail krijgt en ophangt, heb je verbinding en kost je dat 1 minuut. Ook al was het maar 3 seconden :(

Je kunt op Mijn Simyo, op het tabblad 'Verbruik' zien wie en hoelang je gebeld hebt deze maand. Hiervoor klik je op de huidige maand (nu augustus, natuurlijk). Rechts in beeld komen dan de soorten verbruik, waar je ook op kunt klikken om het te specificeren.
Hier kon je ook zien of en welke kosten je buiten je bundels hebt gemaakt.
Specificaties van vorige maanden staan natuurlijk ook gewoon op je facturen.

Ik weet niet of je de app al gebruikt? Met een Android of iOS telefoon kun je met onze app ook de stand van je bundels in de gaten houden.

Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijker heb kunnen maken voor je.

Reageer