.

Vraag

Hoge rekening vanwege buiten bundel internet gebruik. coulance mogelijk?

  • 27 May 2022
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben al acht jaar klant bij Simyo en heb altijd genoten van goede service. Helaas moet ik daar nu beroep op doen. Eergisternacht heb ik om 02:00 ‘s nachts een melding gekregen dat mijn bundel op was, terwijl ik sliep. Deze melding heb ik gemist, wat waarschijnlijk aan mijn eigen telefoon ligt. De dag erna ben ik 250 euro buiten mijn bundel gegaan. Mijn abonnement is bevroren, waardoor ik de klantenlijn ook niet kan bellen.

Dit leidt mij tot de vraag of er ook een coulantieregeling is voor dit soort probleem? Het is mijn eigen schuld geweest door de waarschuwingberichten niet meegekregen te hebben, maar 250 euro komt als student erg rauw op mijn dak vallen. Zou Simyo mij in dit geval eenmalig tegemoet willen komen? Dat zou zeker nog acht jaar trouw lidmaatschap toevoegen!

 

Met vriendelijke groet,

 

Roel


3 reacties

Reputatie 7

@Roeldv Helaas zijn de Mods, @Seren en @Rutger in het weekend niet meer actief op dit forum. Zij zijn, althans op zijn minst een van hen, maandag weer beschikbaar.

In het weekend is Simyo wel via de andere kanalen, zoals WhatsApp en Twitter bereikbaar en gewoon telefonisch natuurlijk. Misschien kun je via Teams ofzo telefonisch contact met hen opnemen.

Reputatie 7
Badge +9

Uhm @Roeldv als je bewust via het mobiele netwerk veel data hebt zitten verbruiken, is er sprake van ‘eigen schuld’. Anders niet. We hopen dat Simyo een oplossing zoekt. 
Buiten dat om vinden wij FE’s al jaren dat dit soort toestanden niet voor zouden moeten komen. Tot nu toe is het trekken aan een dood paard bij hen. Goede provider maar, nogmaals, er ligt ergens een dood paard te stinken. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Roeldv,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je voor €250 ,- buiten je bundel om bent gekomen! Ik kan mij goed voorstellen dat dit niet heel fijn is als student zijnde.

Zoals @de leon al aangeeft is het zeker mogelijk om even met je mee te kijken naar een oplossing. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw persoonlijke gegevens zoals het telefoonnummer waar het om gaat? Dan help ik je daar graag verder.

Groetjes,
Rutger
 

Reageer