Kunnen jullie nakijken of er inderdaad GEEN dataoverschrijdings berichten zijn gestuurd in de periode 1-9 maart 2019? Natuurlijk is het eigen verantwoordelijkheid om zelf naar je data te kijken. (we hebben nu ook een datalimiet ingesteld op de mobiel en ja we hadden dit eerder moeten doen).
Waarom we het nooit eerder hebben gedaan? We varen blind op de service van Simyo: in April heb ik wel een SMSbericht wel gekregen en meteen MB's bijgekocht.
Ik wil voorkomen dat dit nog een keer voorkomt en vindt het raar waarom ik in Maart twee berichten heb misgelopen. (Heb ik echt zo zitten slapen?)
Nu is het een kostbare zaak geworden van Eur. 117,=
Is hier wat aan te doen terwijl ik het normaal red met mijn simonly van eur. 8,- !!!
"
Extra MB's kopen
Je ontvangt een waarschuwing bij 80% en 100% verbruik van je internetbundel. Wil je verder internetten zonder extra kosten? Dan kun je altijd hier of in de Simyo app extra MB’s bijkopen
"
Groeten van een blije Simyo gebruiker. (kijk maar na hoelang ik al klant ben).
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie