.

Beantwoord

Hoge rekening door internetuitval. Wat nu?

  • 16 June 2020
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Ik kreeg vandaag een bericht dat mijn nummer is afgesloten vanwege te hoge kosten. Na wat uitzoekwerk zag ik dat ik binnen een uur meer dan 300 euro buiten mijn bundel gebruikt heb. Ik gebruikte mijn mobiel om met de wifi te verbinden op een computer die ik tijdelijk gebruik en tussentijds is mijn internet uitgevallen waardoor mijn mobiel overging op 4g. Omdat ik dit niet door had bleef ik ook doorgaan met video streamen, wat ik anders nooit had gedaan. Ik heb inmiddels een wifi aansluiting voor de computer gehaald maar ik kan als student niet zo maar 300 euro missen kan ik hier nog iets aan doen?

icon

Beste antwoord door RicoK 16 June 2020, 12:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@Entele Vervelend!

Simyo is van nature een coulante provider. Van geval tot geval wordt door Simyo bekeken in welke vorm coulance kan worden gegeven.

Een moderator = Simyo medewerker zal dit oppakken en reageren in dit topic met hoogstwaarschijnlijk het verzoek hem/haar een privé berichtje te sturen om dit af te wikkelen.

Houd je topic derhalve goed in de gaten.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Entele,

 

Super zuur dat je kosten hebt gemaakt! Ik kijk graag even mee wat ik voor je kan betekenen, kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens?

 

Bedankt RicoK voor je ondersteuning!

 

Groetjes,

Daisy

@Daisy gestuurd!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Entele,

 

Daisy werkt vandaag niet, maar ik zal het aan haar doorgeven zodat ze morgen direct kan kijken! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer