.

Beantwoord

hoge rekening door corona

  • 15 April 2020
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik stuur dit bericht namens mijn tante die (net als ik) al jaren klant bij u is. Al geruime tijd heeft zij een belbundel van 300 minuten voor € 7,00. Zij was bijna altijd thuis en had daar altijd voldoende aan.

Een aantal weken geleden is zij in het ziekenhuis opgenomen geweest en daarna op de revalidatie afdeling van een verzorgingshuis gekomen. De bedoeling was dat ze na enkele weken naar een andere woning zou gaan. Vanwege de corona crisis zit ze nog steeds op dezelfde kamer. Al weken is er geen contact met de familie.

U voelt het misschien al aankomen, maar door de bijzondere situatie heeft de ze afgelopen tijd veel meer gebeld dan normaal. Ze heeft echter totaal niet gedacht aan het feit dat haar bundel niet toereikend was. Afgelopen week werd ze overvallen door een rekening voor de maand maart van € 266,00.

Toen ik namens haar inlogde bleek dat ze voor deze maand ook al weer € 120,00 over haar bundel heen zat. Totaal dus zo'n € 380,00. Voor haar een enorm bedrag. Het gaat niet om internet - dat heeft ze niet - maar uitsluitend om belminuten.

Ik heb onmiddellijk voor deze maand 2x 50 minuten voor haar bijgekocht en voor volgende maand de bundel veranderd naar onbeperkt bellen voor hetzelfde maandbedrag van € 7,00

Mijn vraag is of u in het kader van coulance de enorme hoge factuur van maart en april kunt verminderen? Het is extra wrang nu blijkt dat ze evengoed voor € 7,00 onbeperkt had kunnen bellen als ze haar bundel eerder had aangepast.

Ik hoop op uw welwillendheid in deze uitzonderlijke situatie.
 

Met vriendelijke groet,

GKT

icon

Beste antwoord door Daisy 16 April 2020, 12:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Grrt,

 

Wat een vervelende situatie! Ik kijk graag even wat ik voor haar kan betekenen, kun je mij een privébericht sturen met haar adresgegevens?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer