.

Beantwoord

Hoge rekening buiten de bundel, terwijl mijn bundel niet gebruikt is. Hoe kan dat?

  • 20 December 2022
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb een Simyo bundel met 6GB en heb deze maand door een week geen thuis internet te hebben iets onder 1 en een half GB gebruikt. Echter valt dit hele gebruik buiten de bundel? Hoe kan dit? Er staat dat ik een 6GB bundel heb, dus dan moet het toch binnen de datalimiet vallen? Waarom krijg ik dan een rekening en waarom valt het buiten de bundel als het nog binnen de bundel hoort te vallen? Het gaat om 220 euro, dat is niet niets en ik snap niet waarom dat niet binnen de bundel valt.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 20 December 2022, 15:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Joost1986,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je hoge kosten buiten je bundel hebt gemaakt!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je nummerbehoud een aantal maanden geleden is afgewezen. Hierna is het nummerbehoudverzoek niet geannuleerd, waardoor je bundels nooit geactiveerd zijn. Deze informatie stond ook in de e-mail die je van ons hebt gekregen toen je nummerbehoud is afgewezen. Hier is het dus misgegaan..

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat je nummerbehoud als nog afgewezen wordt en ik overleg met onze financiële afdeling of wij je éénmalig tegemoet kunnen komen met de kosten.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Ik zou buiten mijn bundel hebben gebruikt maar dat klopt niet.

Ik zou buiten mijn bundel hebben gebruikt maar dat klopt niet.

Hallo @Semnagel kun je iets preciezer zijn met je vraag/opmerking?

Ben je buiten je maandbundel gegaan of speelt er iets anders?

En waarom zou dat niet kloppen?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Semnagel,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover.

Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Ook zie ik op je aansluiting geen kosten buiten je bundel staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is.

Bedankt voor je reactie @JanD :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer