.

Vraag

Hoge rekening

  • 23 November 2012
  • 4 reacties
  • 550 Bekeken

Geacht team,

Mijn rekening kan gewoon niet kloppen over oktober. Vanaf 15 oktober zijn alle gesprekken en SMSjes gerekend als buiten de bundel. Telefoongesprekken naar vaste nummers in Nederland, naar andere Symio gebruikers, SMSjes, alles. Terwijl mijn bundel nog lang niet verbruikt is, want ik bel relatief weinig. 

Graag zsm aanpassen. 

Dank en groet, 

4 reacties

Net als JennyH heb ik het precies het zelfde probleem. Ik heb gisteren Simyo hierover gebeld en wacht nog steeds op antwoord.!

Graag inderdaad zsm mogelijk aanpassen!
Badge +2
Beste JennyH,

Uit onze gegevens blijkt dat je al je minuten hebt verbruikt. Je heb maandelijks 300 minuten. Hier ben je overheen gegaan. Wij adviseren je alle gesprekken op te tellen. Je zal zien dat je over de 300 minuten heen komt. Let hierbij ook op dat gesprekken naar boven worden afgerond.

Groetjes,

Arie
Beste JennyH,

Uit onze gegevens blijkt dat je al je minuten hebt verbruikt. Je heb maandelijks 300 minuten. Hier ben je overheen gegaan. Wij adviseren je alle gesprekken op te tellen. Je zal zien dat je over de 300 minuten heen komt. Let hierbij ook op dat gesprekken naar boven worden afgerond.

Groetjes,

Arie


Hoi Arie,

Ik heb dus hetzelfde probleem, het kan gewoon niet kloppen dat ik zoveel extra heb gebeld en ge - smst! Ik wil dan wel eerst een specificatie zien, voordat ik die rekening betaal!
Badge +2
Beste Suzan Jonk,

Uit onze gegevens blijkt dat ook jij buiten de bundel hebt gebeld. Wij adviseren je de gespecificeerde factuur de bekijken. Als je alle gesprekken bij elkaar optelt zal je zien dat je boven de 500 minuten uit komt.

Groetjes,

Arie

Reageer