.

Beantwoord

Hoge kosten internetverbruik. Wat nu?

  • 19 April 2022
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Goedemiddag Simyo,

 

Na een hele fijne tijd met Simyo te hebben gehad. Heb ik recentelijk, tot mijn schrik, een hele hoge rekening gekregen en ben ik afgesloten. De sms die vertelde dat ik 100% van mijn bundel heb gebruikt. Kreeg ik terwijl ik in de auto zat, waardoor ik hem niet volledig heb kunnen lezen.

 

Nu ben ik 600mb buiten mijn 20gb bundel gegaan. Waardoor ik dus circa 100 euro boven op mijn normale rekening van 16 euro moet betalen. Ik vind dit wel buiten proporties. 

 

Ik hoop dat jullie mij nog enigszins gemoed kunnen komen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Bomert

icon

Beste antwoord door Nihad 20 April 2022, 13:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Bomert,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er hoge kosten zijn gemaakt door het internet gebruik. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, volledige naam, adres, en email adres?

 

Ik kijk graag mee naar de aansluiting om te kijken of ik wat voor je kan betekenen.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer