.

Hoge kosten gemaakt buiten de bundel.

  • 25 March 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Ik ben over mijn bundel heen gegaan met 2000 mb en daarop is mijn sim geblokkeerd. Na betaling van € 250,- is deze weer vrij gegeven. Wat zijn dit voor diefstal praktijken om dergelijk hoge kosten te rekenen? Ik kan het bijna niet geloven dat een gerespecteerd bedrijf die doet….

 

Admin: titel aangepast voor betere vindbaarheid. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wij forum experts (=behulpzame klanten) willen dat soort praktijken niet meer, maar Simyo wilt nog niet af van dat ze geen dataplafond hebben, dan ook nog eens 0,15 euro/MB buiten de bundel rekenen en de snelheid met de volledige 225 Mbit/s door laten lopen.

Simyo geeft in dit blog tips hoe je kunt voorkomen dat je buiten de bundel gaat en hoe je inzicht kunt krijgen in jouw verbruik. Toestellen met android kunnen bijvoorbeeld lokaal op het toestel een datalimiet doen. iPhones helaas niet.

Simyo heeft jouw aansluiting i.v.m. hoogverbruik afgesloten. Meer daarover lees je hier. Maandag zal een moderator reageren en naar alle waarschijnlijk vragen of je hem/haar een privébericht kunt sturen. Hij/Zij gaat dan verder de situatie bekijken.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Richard.67,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Ik zie dat je al goede antwoorden hebt gekregen van @Groentjuh! Bedankt voor je hulp 😊. 

Heb je ook onze waarschuwing sms'jes voorbij zien komen? Deze worden verstuurd als de internetbundel voor 80% en voor 100% is verbruikt. Als er geen actie wordt ondernomen na deze waarschuwingen en het internet blijft aanstaan betaal je inderdaad het buiten bundel tarief van €0,15 per mb! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Amy

Reageer