.

Beantwoord

Hoge kosten en slechte service

  • 26 November 2012
  • 8 reacties
  • 341 Bekeken

Badge
Ik ben meer dan teleurgesteld in Simyo. Maandenlang geen probleem, totdat ik opeens een rekening had van 350 euro... Ik schrok me rot, en kreeg, na 5 keer bellen, de verklaring dat het aan mij lag en dat ik over mijn internetbundel ben gegaan. Ik heb een bundel van 1 MB en ben hier nog nooit overheen gekomen, en nu waren het opeens 350 euro?!
Het leuke is, het verbruik vond vooral s'nachts plaats, terwijl ik sliep..
Nu vond ik dit niet gerechtvaardigd, en heb via de bank een formulier gestuurd om de machtiging in te trekken. Formulier aangetekend opgestuurd, dus jullie hebben deze gekregen, met daarop de gegevens en dat ik de machtiging intrek.
En wat is er gebeurd, het geld is gewoon afgeboekt. En dit vind ik dan echt niet kunnen.

Mijn abbonement loopt nog tot 1 december, echter is mijn simkaart van simyo sinds 1 maand al niet meer in mijn telefoon geweest. Ik ben benieuwd wat voor rekening ik nu krijg.
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 13:13

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jacqueline,

Ik heb je verbruik even bekeken. In de maand oktober is er erg veel internet verbruikt. Ik zie dat er vrijwel iedere dag verbinding wordt gemaakt met internet. Ook 's nachts inderdaad, maar niet er is hier geen patroon te zien. Ook overdag worden er vele internetsessies gemaakt. In dit topic kun je meer informatie vinden over hoe met je telefoon veel data kunt verbruiken. De factuur is wel correct. We raden je daarom wel aan de factuur te betalen. In november is er geen verbruik meer geregistreerd.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Is Jacqueline nu afgesloten? Ik ben dan toch wel even benieuwd waar die overdagse internetsessies vandaan komen. Wat daar de verklaring voor is, volgens haar.
Ze heeft een internetbundel van 1MB. Nou da's al verbruikt bij de eerste de beste pagina die je opent.;)
Hoi ik ben ook over de grens terwijl ik heel weinig gebeld heb en alleen wifi aan het gebruiken bent waarom krijg ik een hoog factuur????? En waarom kunnen wij jullie niet bereiken via jullie eigen nr ik ben al sagen mee bezig om jullie te bereiken ik wil mijn contract opZeggen!!!!! Ik wil gewoon de hele 10 mnd x8 euro betalen zo snel mogelijk en wil af van simyo graaaaag antw??!!!!
Reputatie 7
Badge +9
en wil af van simyo graaaaag antw??!!!!

Met zo veel vraag- en uitroeptekens gaat dat vast wel lukken. ;)

Is het u bekend dat smartphones, ondanks dat je 'op WiFi' zit, ook via 3G data verbruiken? Kan rustig minstens 1-2 MB per dag zijn.

Wie veilig wil zijn, duikelt via Marktplaats een oude Nokia koelkast uit het jaar tang op en stuurt 1 keer per maand een sms-je naar oma. Verder niets.
Ik w8 graag op een antwoord van alex ....
Badge +6
Hoi Seval,

Ik heb je privé bericht verstuurd met meer informatie. Daarnaast mede forum gebruikers willen je helpen vandaar het antwoord van de Leon.

Off topic let op het gebruik van leestekens.
Hartstikke fijn dit allemaal, 

Ik had het zelfde probleem heb uiteindelijk via het incasso bureau betaald. Perongeluk nog een factuur gemist, lekker stom van mijzelf maar nu ben ik meteen afgesloten en ik kan hem niet meer betalen! Heb het incasso bureau gebeld maar die hebben natuurlijk niets open staan. Want die nieuwe is nog niet aangekomen ofzo. 

Eind conclussie:
Ik kan dus niet betalen én ik ben afgesloten terwijl ik gewoon netjes mijn factuur wil betalen op wat voor manier dan ook! 

Ohja en zoals zo vaak gezegd: De klantenservice is echt extreem slecht want ze zijn niet eens te bereiken heb ondertussen al een keer 20 minuten en een keer tien minuten aan de lijn gehangen en een mail gestuurd. 

Iemand een oplossing? 
Badge +6
Hoi SanneB,

De factuur van de maand september is nog niet betaald aan het incassobureau. Wanneer deze betaald is zal je aansluiting worden gedeblokkeerd binnen 48 uur.

Reageer