.

Beantwoord

Hoge kosten buiten de bundel. Wat nu?

  • 22 August 2017
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Ik heb vannacht 7 gb aan 4g over m'n bundel verbruikt. Hier was ik totaal onbewust van omdat ik tijdens het kijken van een livestream in slaap was gevallen. Mijn wifi was weggevallen onder het kijken van de livestream en mijn telefoon sprong automatisch op 4g. Is hier misschien een oplossing voor, of moet ik die hoge rekening gewoon betalen?
icon

Beste antwoord door Asma 23 August 2017, 09:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Lees ik dit nu goed? Dat is meer dan 1000 Euro.
Dat klopt, daarom is het ook best een big deal en wil ik er graag een oplossing voor vinden 🙂.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Harryvandesunweb,

Welkom op het Forum.

Wow, dat is schrikken! Ruim 7000 MB buiten je bundel verbruiken is niet niets.

Maak je vooral geen zorgen, ik help je hiermee! Ik zal de kosten buiten je bundel eenmalig verrekenen tegen een extra internetbundel. Dit houdt in dat je nog maar € 85,- betaalt buiten je bundel. De vergoeding zal pas zichtbaar zijn op je augustus factuur, welke rond 12 september te zien is.

Om zulk hoog verbruik in de toekomst te voorkomen, adviseer ik je om de instellingen op je telefoon na te lopen. Kan het zo zijn dat je wifi assistentie aanstaat? Als je wifi signaal zwak is, dan schakelt je telefoon met deze optie automatisch naar ons eigen netwerk. Kun je dit controleren?

Je kunt je internetverbruik in het vervolg overigens beperken door DataEye of Onavo Count te downloaden. Voor meer informatie hierover kun je hier op klikken.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@Wimj12, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer