.

Beantwoord

Hoge kosten buiten bundel wegens internetgebruik. Wat nu?

  • 27 August 2019
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Beste Simyo,

Al jaren ben ik trouwe klant bij Simyo. Nooit heb ik problemen ervaren bij Simyo, echter nu ben ik mij kapot geschrokken.

Gisteravond wilde ik wat checken op de PC, echter was mijn wifi uitgevallen.. ik had nog 800 mb's over van mijn mobiele bundel dus dacht dat ik wel even de hotspot aan kon zetten. Dit deed ik en ik checkte wat ik wilde kijken. (Hierbij gebruikte ik naar schatting niet meer dan 50MB denk ik).

Ik besloot om te gaan douchen.. in de tussentijd kwam mijn vriendin thuis en ging achter de PC zitten. Zij wist niet dat de wifi was uitgevallen en de PC nog was verbonden met mijn hotspot. Zij wilde Fortnite gaan doen, echter moest dit eerst geüpdatet worden... Wat echt enorm veel MB's heeft gekost..

Toen ik klaar was met douchen en op mijn mobiel keek schrok ik van het berichtje wat Simyo gestuurd had (100 / 250 euro over de bundel). Ik begreep eerst niet hoe dit mogelijk was, maar bij nader inzien was het niet verstandig om de hotspot aan te laten.. Een enorm domme fout van mezelf, maar zouden jullie mij misschien hierin kunnen tegemoet komen? In al die jaren bij Simyo, heb ik nog nooit zo'n hoge rekening gehad, ben (bijna) altijd binnen mijn bundel gebleven. Wellicht dat jullie iets voor me kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Arjan Fokkink
icon

Beste antwoord door Daisy 27 August 2019, 14:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi ArjanFokkink,

Welkom op het Simyo forum!

Super balen dat je hoge kosten hebt gemaakt door een onbewust foutje, ik snap dat dit niet bewust is gebeurd. Ik stuur je nog even een privé berichtje omtrent de kosten, ik hoop dat we er dan samen uit kunnen komen.

Groetjes,
Daisy

Reageer