.

Beantwoord

Hoge factuur door internet buiten bundel. Wat nu?

  • 26 July 2019
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Onlangs kregen we een factuur voor onze zoon voor internetten buiten de bundel van ongeveer 200 euro. Voor de komende periode staat de teller al op 100 euro. Nadat ik hier achter kwam heb ik direct het internet uit gezet voor hem om nieuwe kosten te voorkomen. We waren ons niet bewust van het feit dat er van internet gebruik gemaakt kon worden buiten de bundel om. Waarom wordt het internet niet afgesloten of de snelheid ernstig beperkt als de bundel op is?
icon

Beste antwoord door Jihane 26 July 2019, 19:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi J. Bakker,

Welkom op het forum!

Ik snap dat je hiervan geschrokken bent! Vanuit het netwerk bieden we inderdaad geen dataplafond aan, maar die kun je wel zelf instellen op je mobiel afhangend van het toestel via de instellingen of via een externe app. Hier lees je daar meer over. We versturen wel sms'jes zodra de bundel op 80% en 100% zit - het is raadzaam om daarna altijd MB's bij te kopen (500 MB voor € 5,-) of het internet uit te zetten.

Ik ga meteen overleggen met collega's om te bekijken wat de opties zijn met betrekking tot die kosten. Ik stuur je daar een privébericht over!

Groetjes,
Jihane

Reageer