.

Beantwoord

Hoge extra maandelijkse kosten buiten bundel, wat kan ik doen?

  • 24 May 2021
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Beste Simyo,

 

Zojuist heb ik een mail van jullie ontvangen waarin vermeld stond dat mijn nummer is geblokkeerd door de hoge kosten van mijn internet verbruik!

Zowel van de maand april en mei heb ik hier nog niet eerder een mail van ontvangen, maar er staat al wel een bedrag open van €300,- wat ik nog moet betalen. 
 

Ik ben hier zo ontzettend van geschrokken, ik was mij totaal niet bewust van deze kosten gezien ik hier nooit eerder een melding van heb ontvangen. 
 

Ondertussen heb ik al €100 overgemaakt om mijn nummer te deblokkeren, maar wat moet ik met de overige openstaande bedragen? Ik zit straks met mijn handen in het haar. Ondertussen ook al direct mij abonnement verhoogd, maar daar heb ik nog niet veel aan met de facturen die nog open staan.

 

Mijn vraag is;

  • Hoe kan ik er voor zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurd?
  • En hoe gaan we om met de hoge extra rekeningen?

Graag zie ik jullie reactie tegemoet!

 

Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groet,

Lauren Brunnikhuis

 

 

 

icon

Beste antwoord door Daisy 24 May 2021, 15:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hi Daisy,

 

Bedankt voor je bericht! Ik heb je een privebericht gestuurd maar heb nog steeds geen reactie ontvangen.

 

Hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Laren,

 

Wat ontzettend zuur dat je een hoge rekening hebt ontvangen, ik kan me voorstellen dat dit niet bewust gebeurd is.

 

Om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurd raad ik aan de sms berichten die je van ons ontvangt in de gaten te houden. Wanneer je de sms ontvangt dat de bundel voor 100% is bereikt kun je MB's bijkopen of de internetoptie helemaal uitschakelen. Daarnaast raad ik je aan de instellingen van het toestel even na te lopen, meer info daarover lees je hier.

 

Ik kijk graag even mee naar de gemaakte kosten en wat ik daarin kan beteken, kun je me daarvoor een privébericht sturen? 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer