.

Beantwoord

Ik heb hoge belkosten buiten bundel. Hoe komt dit?

  • 13 February 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Op mijn nota staan deze maand telefoonkosten naar nummer 062326xxxx zelfs 9 maal en mijn nota is extra hoog
Wat is dit?
icon

Beste antwoord door Samantha 14 February 2017, 12:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Is inmiddels opgelost
Badge +7
Hoi WimL,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat je een hoge factuur hebt ontvangen! Dit komt door bellen buiten de bundel. Dit kost € 0,31 per minuut, dus je factuur kan dan inderdaad al snel hoog uitvallen. Ik kan helaas ook niet zien naar welk nummer je precies hebt gebeld, dit staat voor ons ook afgeschermd. Maar zo te zien ben je er al achter wie dit is geweest.

Ik zie trouwens dat je de vorige maand ook al een hogere factuur hebt ontvangen wegens bellen buiten de bundel. Ik raad je daarom aan om een grotere belbundel te nemen. Ik heb je een verlengvoorstel gestuurd per mail. Als je akkoord gaat met dit voorstel en een jaar verlengd, krijg je 300 belminuten en 1000 MB per maand voor een bedrag van € 11,00 per maand. Als je dit een aantrekkelijk aanbod vindt, kun je akkoord gaan via de link in de mail. Let op, deze link is maar 24 uur geldig. Je kunt natuurlijk ook verlengen tegen deze bundelprijzen via Mijn Simyo. Zodra je hiermee akkoord gaat, gaan deze bundels per de 1e van de volgende maand in.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer