.

Beantwoord

hoezo buiten bundel?

  • 19 October 2013
  • 11 reacties
  • 879 Bekeken

heb voor 6.99 euro 250 min/sms per maand, gebruik er nooit meer dan de helft, maar krijg wel buiten bundel extra kosten, bvb jun jul aug heb ik van de 750 min/sms er ongeveer 350 gebruikt, hoezo dan buiten bundel kosten, heb het idee dat je overal genaaid word
icon

Beste antwoord door r.beun 19 October 2013, 17:04

Bekijk originele reactie

11 reacties

genaaid wordt je sowieso, transparantie is ver te zoek. er wordt altijd een reden/verklaring gegeven in hun voordeel. Van coulance hebben zij nooit gehoord. Ik denk echter dat dit een probleem is dat je overal tegen zal komen en niet specifiek voor Simyo is, de klant iskoning bestaat al lang niet meer. Daarom moet je als klant ogen en oren open houden en overstappen als elders een beter bod ligt.
Juni, juli, augustus zijn vakantiemaanden. In buitenland geweest soms?
Reputatie 4
Badge +8
Ongenuanceerde reactie wiro.
We zullen toch eerst door inductie, transductie en deductie aan de weet moeten komen waardoor r.beun plotsklaps meer verbruik heeft gehad.
En nee ik werk niet voor Simyo, ik ben een klant.
Reputatie 7
@koorelle2; +1
ben niet in het buitenland geweest , alle maanden zijn voor mij gelijk, heb altijd 100 tot 200 over per maand, maar wil niet naar een lagere bundel omdat ik nu blijkbaar ook al buiten bundel ga  (link foto http://www.combisys.nl/index.php?main_page=index&cPath=101) Op zich weet ik dat dit alles geen zin heeft, alle bedrijven weten wat ze doen en hoe het uitwerkt voor de klant, alles is berekent op winst
http://www.combisys.nl/index.php?main_page=index&cPath=101
Beste r.beun, als je nu eens naar je facturen kijk, kan je precies zien aan welke nummers/activiteiten je buiten je bundel betaal. Alles staat daar exact geregistreerd en genoemd. Dat moet alles duidelijk maken!
Check die eens ff!
En lees http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kosten-buiten-de-bundel-22348953
inderdaad, het klopt wel met het buitenbundel bedrag, maar dat betwijvelde ik niet echt dat dit op de een of andere manier te verklaren zou zijn, mijn 71 cent boven bundel bestaan uit een smsje naar bulgarije(een NL 06 nummer van een persoon op vakantie in bulgarije) wat 25 cent kost en 46 cent is voor een bepaald service nummer.
Dit neemt niet weg dat ik meestal 100-150 min/sms over heb die dus minder waard zijn dan die 71 cent , Ondanks dat het allemaal wel klopt, geeft het gevoelsmatig een naar gevoel en voel ik me een beetje genomen. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik beter voor een goedkopere bundel met minder min/sms kan kijken omdat ik er standaard veel over heb
Yep, maar los van dat is het heel duidelijk wat er binnen de bundel valt en wat er buiten de bundel valt. Ik kijk altijd even mijn factuur na en het klopt wat dat betreft altijd. Dus gaat het er bij niet in dat je je "genaaid" voel, want dat zou alleen het geval zijn als jij opeens voor extra moet gaan betalen waarvan eerst beloofd zou zijn dat ze binnen de bundel zouden vallen.
Je kan natuurlijk kijken of een andere provider te vinden is die die kosten wel binnen een bundel plaatsen maar ik denk dat je dan lang kan zoeken..... Dus Simyo is zo gek nog niet!

Maar volg je eigen advies: verlaag je bundel.
Badge +8
heb voor 6.99 euro 250 min/sms per maand, gebruik er nooit meer dan de helft, maar krijg wel buiten bundel extra kosten, bvb jun jul aug heb ik van de 750 min/sms er ongeveer 350 gebruikt, hoezo dan buiten bundel kosten, heb het idee dat je overal genaaid wordben niet in het buitenland geweest , alle maanden zijn voor mij gelijk, heb altijd 100 tot 200 over per maand, maar wil niet naar een lagere bundel omdat ik nu blijkbaar ook al buiten bundel ga  (link foto http://www.combisys.nl/index.php?main_page=index&cPath=101) Op zich weet ik dat dit alles geen zin heeft, alle bedrijven weten wat ze doen en hoe het uitwerkt voor de klant, alles is berekent op winst
http://www.combisys.nl/index.php?main_page=index&cPath=101
inderdaad, het klopt wel met het buitenbundel bedrag, maar dat betwijvelde ik niet echt dat dit op de een of andere manier te verklaren zou zijn, mijn 71 cent boven bundel bestaan uit een smsje naar bulgarije(een NL 06 nummer van een persoon op vakantie in bulgarije) wat 25 cent kost en 46 cent is voor een bepaald service nummer.
Dit neemt niet weg dat ik meestal 100-150 min/sms over heb die dus minder waard zijn dan die 71 cent , Ondanks dat het allemaal wel klopt, geeft het gevoelsmatig een naar gevoel en voel ik me een beetje genomen. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik beter voor een goedkopere bundel met minder min/sms kan kijken omdat ik er standaard veel over heb



Hoi r. beun,

Fijn dat je op de factuur uiteindelijk toch kon zien waar je buiten bundel kosten uit bestonden. Jammer dat je je in eerste instantie "genaaid' voelde, want dat is op geen manier wat wij proberen te doen.
Bij Simyo kies je zelf een bundel. Die kun je zelfs nog maandelijks wijzigen. Je hebt dus helemaal zelf in de hand hoeveel je betaalt en hoeveel je kunt verbruiken tegen een gunstig tarief. Daarnaast is het heel duidelijk wat er niet in de bundels valt. Kosten die een servicenummer rekent, dus in ieder geval niet. Dat lijkt me ook logisch. En als er iets niet duidelijk is, dan staan we onder andere hier klaar om het uit te leggen. Je hoeft je dus helemaal niet machteloos te voelen. :)

Ik hoop dat je in de toekomst merkt dat je bij Simyo juist zelf de baas bent.
Met alle hulp van ons die je maar nodig hebt.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
genaaid wordt je sowieso, transparantie is ver te zoek. er wordt altijd een reden/verklaring gegeven in hun voordeel. Van coulance hebben zij nooit gehoord. Ik denk echter dat dit een probleem is dat je overal tegen zal komen en niet specifiek voor Simyo is, de klant iskoning bestaat al lang niet meer. Daarom moet je als klant ogen en oren open houden en overstappen als elders een beter bod ligt.

Hoi wiro,

Graag hoor ik van je wat je niet transparant vindt op het moment. Simyo is namelijk geen groot log systeem, maar een groep mensen die hun produkt en hun dienstverlening constant willen verbeteren. Ik ben er daar één van, dus ik zou van deze gelegenheid gebruik maken om je wensen kenbaar te maken :)
Liefst proberen we fouten te voorkomen, maar wanneer wij een fout hebben gemaakt, vergoeden we de kosten altijd meteen. Informeren moet je je als klant inderdaad altijd, maar we proberen de informatie zo beschikbaar mogelijk te maken.
Ik hoor van je,

Groetjes,
Charlene
Badge +8
PeepPeep en Koorelle,
Bedankt voor het meedenken hier :)

Groetjes,
Charlene

Reageer