Naar aankeiding van t zien van mijn factuur van juni,ben ik mij kapot geschrokken. ā¬393,68??
Terwijl ik n abonnement heb van ā¬16. Dit is bedrag waar ik normaliter 2 jaar mee zou kunnen doen
Ik heb gelijk gebeld met Ć©Ć©n van uw vriendelijke medewerkers. Hij vond t ook allemaal vreemd en heeft geprobeerd n regeling te treffen.Dit is hem niet gelukt,aangezien ik in augustus vorig jaar(niet door mijn schuld) ook al n regeling had gehad.
Waarom word ik niet nogmaals gewaarschuwd
(mail)dat de rekening wel erg hoog wordt?! Of zoals ik ergens gelezen heb op jullie forum,dat de simkaart geblokkeerd werd als er binnen korte tijd veel data werd gebruikt? Ik zou 80/100%smsen hebben ontvangen,maar aangezien ik die niet altijd optijd zie in mijn berichtenbox,had ik voor de zekerheid ook maar weer mbs bijgekocht
Als je toch n product koopt(in dit geval 4gb)en dit
product is op,dan krijg je dat product toch gewoon niet meer totdat je zelf weer mbs bijkoopt...? Dat
zou toch t meest eerlijke systeem zijn,toch?Na verschillende mails en telefoontjes is helaas t enige wat tot nu toe van jullie kant is aangeboden is n betalingsregeling. Ik zal hierdoor toch zsm van provider wisselen
Nu komt t bij mij toch over dat jullie zo goedkoop kunnen blijven,door dit soort uiterst hoge facturen
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie