.

Vraag

Hoe zijn de kosten zo hoog buiten bundel?

  • 12 April 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Afgelopen maand was mijn internet tegoed op de 28ste op en heb per ongeluk de wifi uitgezet waardoor ik toch gebruik heb gemaakt van mobiel internet. Natuurlijk is dit mijn eigen schuld en dat ik hiervoor moet betalen snap ik. Maar de kosten zijn echt bizar. Ik ben ruim 800 MB over mijn limiet gegaan en de rekening die ik kreeg is meer dan 100 euro boven mijn bundel van 20GIG die 18 euro is.

Dit zal misschien wel jullie verdienmodel zijn maar ik vind het echt buiten proportie!


4 reacties

Reputatie 7

@Erikie Ik begrijp je reactie, maar 800 MB a EUR 0,15/MB levert inderdaad een rekening op van EUR 120,00. Dat is zuur.

Een Moderator @Seren of @Nihad zal dit oppakken en je waarsschijnlijk vragen hen een PB te sturen om te zien of Simyo er iets aan kan doen.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Erikie,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er buiten bundel kosten zijn gemaakt. Als je mij even een privé bericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, volledige naam, adres, en email adres dan kijk ik even mee naar de aansluiting. Wellicht dat ik nog wat voor je kan betekenen :). 

 

Bedankt voor je snelle reactie @RicoK 

 

Groetjes,

 

Nihad

Hi @Seren of @Nihad 

 

Ik zit ook in zo'n geval. €200 buiten bundel in 1 dag binnen Nederland.

Ik wil hier een positieve ervaring rapporteren. 

 

Mijn 13 jarige zoon bezoekt Nederland en ik was vergeten de bundel aan te zetten, mijn fout. Hij nam voor het eerst alleen een vlucht naar Schiphol en zat daar lekker op zijn opa en oma te wachten :)

 

Op de Service whatsapp is de reactie van Simyo:

“Omdat het eigen verantwoording is om je bundels aan en uit te doen, het is geen fout vanuit ons. ook hebben wij natuurlijk een waarschuwing verstuurd per sms. Stom dat hij het niet heeft gelezen”

🤔

Uiteindelijk krijg ik dit: 

“Ik snap dat het vervelend is maar zoals ik aangaf is het eigen verantwoording om je internet aan te doen. Ook kan ik 50% van je kosten vergoeden omdat ik het erg vervelend vindt”

 

Maar ik vond €100 nog steeds te veel, buiten proportie. Heb dus toch maar gebeld. Daar hebben ze een creatieve oplossing gevonden en de extra MB verrekend met extra bundels van €5: totaal €15 💡. Ze gaven er ook nog eens 1000MB gratis bij.

 

Dat is helemaal top van Simyo en getuigt van empathie voor mijn ongelukkige fout.

Ik heb natuurlijk ook direct de grootste bundel aangezet.😉

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @rrrr,

Bedankt voor het delen van je ervaring, dat is altijd welkom.

Wat goed om te lezen dat je uiteindelijk toch goed bent geholpen door onze medewerkers van de klantenservice en dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen 😊. Dat is iets wat mij erg blij maakt om te lezen.

Groetjes, 
Seren

Reageer