.

Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer voor de automatische incasso?

  • 3 November 2015
  • 9 reacties
  • 309 Bekeken

Beste lezer van dit bericht,

Ik wil het rekeningnummer voor automatische incasso wijzigen.
Vertel me wat ik daarvoor moet doen.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 3 November 2015, 16:58

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yrrah,

Welkom op het Simyo Forum.

Natuurlijk kan je je rekeningnummer voor de automatische incasso van de facturen wijzigen.
Hiervoor moet je het volgende doen.
Ga naar Mijn Simyo.
Klik in Mijn Simyo op het tabblad instellingen.
Als je daar bent klik je Persoonlijke gegevens.
Onder je naam, adres en geboortedatum staat bankrekening.
Daar achter aan de rechtkant staat wijzigen. Vul je het nieuwe bankrekening nummer in en doe een proefbetaling.
Hierna is je nieuwe rekeningnummer actief.

Gaat dit zo lukken?
Hoi Yrrah,

Welkom op het Simyo Forum.

Natuurlijk kan je je rekeningnummer voor de automatische incasso van de facturen wijzigen.
Hiervoor moet je het volgende doen.
Ga naar Mijn Simyo.
Klik in Mijn Simyo op het tabblad instellingen.
Als je daar bent klik je Persoonlijke gegevens.
Onder je naam, adres en geboortedatum staat bankrekening.
Daar achter aan de rechtkant staat wijzigen. Vul je het nieuwe bankrekening nummer in en doe een proefbetaling.
Hierna is je nieuwe rekeningnummer actief.

Gaat dit zo lukken?


Ja hoor, is gelukt.
Nu nog mijn geboortedatum, ik ben in het bestand van Simyo nogal jong nl. Van 2012!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi yrrah,

Fijn dat het wijzigen van de rekening is gelukt.
Bij mijn idee ben je nog te jong voor een abonnement bij Simyo. Voor het afsluiten van een abonnement moet je 18 jaar of ouder zijn. Bij mijn reken vaardigheden kom ik uit op 3 jaar (2015-2012=3) :P
In jou geval kun je stellen dat je er jonger op bent geworden!
Een moderator/medewerker van Simyo zal jou met de geboortedatum verder moeten helpen.
Dit kan ik helaas niet!
Hoi yrrah,

Fijn dat het wijzigen van de rekening is gelukt.
Bij mijn idee ben je nog te jong voor een abonnement bij Simyo. Voor het afsluiten van een abonnement moet je 18 jaar of ouder zijn. Bij mijn reken vaardigheden kom ik uit op 3 jaar (2015-2012=3) :P
In jou geval kun je stellen dat je er jonger op bent geworden!
Een moderator/medewerker van Simyo zal jou met de geboortedatum verder moeten helpen.


Dit kan ik helaas niet!


Hallo Maikel,

Dat valt me wel een beetje tegen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yrrah,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed om te zien dat Maikel.twinnie je al zo goed geholpen heeft 🙂 (Bedankt Maikel!) Fijn dat het bankrekeningnummer netjes gewijzigd is.

Over na het 2e punt. Ik denk dat jij met recht de jongste klant van Simyo bent 😉 Heel vreemd dat dit niet direct juist in ingevoerd. Dit gaat we aanpassen. Helaas kan ik dit niet zomaar doen. Ik moet dit verzoek doorsturen naar de afdeling die hierover gaat, namelijk Finance. Wil je mij een e-mail sturen met daarin een kopie van jouw ID-kaart of paspoort? Je mag dit mailen naar webcare@simyo.nl.

Ik ga ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk aangepast wordt voor je. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Hoi Yrrah,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed om te zien dat Maikel.twinnie je al zo goed geholpen heeft 🙂 (Bedankt Maikel!) Fijn dat het bankrekeningnummer netjes gewijzigd is.

Over na het 2e punt. Ik denk dat jij met recht de jongste klant van Simyo bent 😉 Heel vreemd dat dit niet direct juist in ingevoerd. Dit gaat we aanpassen. Helaas kan ik dit niet zomaar doen. Ik moet dit verzoek doorsturen naar de afdeling die hierover gaat, namelijk Finance. Wil je mij een e-mail sturen met daarin een kopie van jouw ID-kaart of paspoort? Je mag dit mailen naar webcare@simyo.nl.

Done! Yrrah

Ik ga ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk aangepast wordt voor je. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Yrrah,

Bedankt voor je e-mail 🙂 Ik heb de kopie van je paspoort net doorgestuurd naar mijn collega's van finance. Zij gaan je geboortedatum aanpassen. Zodra ik een bevestiging heb ontvangen, dan hoor je het van mij 😳
Beste mensen van Simyo zo belangrijk ben ik ook weer niet dat zowel Angela als Naomi mij de aanpassing willen bevestigen.
Goed bedoeld, maar wat zonde van jullie tijd.

Desalniettemin bedankt!
Yrrah
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Yrrah,

Ahjoh, dat doen ze graag 😉. Zolang het maar duidelijk is dat we het snel oppakken. Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer