.

Beantwoord

Hoe werkt het bellen buiten de bundel?

  • 17 August 2017
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
hoe wordt de tijd buiten bundel bepaald?
icon

Beste antwoord door Asma 18 August 2017, 13:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Voertaal,

Goed dat je even contact met ons opneemt!

Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat je hiermee bedoelt. Wel kan ik uitleggen hoe het bij ons werkt.

Als je 100 belminuten hebt en deze opraken, dan betaal je na deze 100 belminuten € 0,31 buiten je bundel. Houd er alleen wel rekening mee dat al je gesprekken naar boven worden afgerond. Dit betekent dat als je anderhalf minuut belt, wij twee minuten in mindering brengen van je belbundel.

Het is belangrijk om te weten dat op je factuur de werkelijke gesprekstijd te vinden is. Als je twee gesprekken van anderhalf minuut voert dan zie je op je factuur '3 minuten' staan. Terwijl in werkelijkheid 4 minuten in mindering wordt gebracht.

Gelukkig kun je via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht precies zien hoeveel belminuten je exact hebt. Als je dit in de gaten houdt, dan weet ik zeker dat het zal goed komen. :D

Laat je het weten als ik je vraag hier toch niet mee hebt beantwoord? Ik hoor dan graag van je waar je meer informatie over zou willen.

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo Asma,
Je antwoord is helder, maar beantwoord niet alles.
Vorige week had ik een gesprek van 24 min. Waarvan 4 buiten bundel. De volgende dag een van , ik dacht, 32 min. Zonder buiten bundel. Dat begrijp ik dus niet.
Mvg, Martin
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Martin,

Bedankt voor je bericht!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie helaas geen gesprek terug van 24 minuten. Kan het zo zijn dat je al het verbruik op 10 augustus bedoelt? In dit geval heb je een paar keer binnen Nederland gebeld en twee gesprekken naar België. Het verbruik naar het buitenland valt helaas buiten je bundel.

Alleen als jij je in een ander EU-land bevindt kun jij je bundels blijven gebruiken. Dit komt omdat de roamingtarieven in het buitenland zijn te komen vervallen. Als je daarentegen gebruik maakt van ons eigen netwerk, dan kost het bellen vanuit Nederland naar het buitenland wel extra. Meer informatie vind je hier.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Badge
dank voor je duidelijke antwoord.

mvg, Martin
Reputatie 7
Badge +10
Hi Martin,

Namens Asma: heel graag gedaan 🙂 Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer