.

Hoe werkt buiten de bundel?

  • 30 March 2022
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Is het mogelijk om bijgekochte mb te verekenen met factuur? Mijn zoontje is namelijk onbedoeld over zijn internet bundel heen gegaan en ik schrok daarvan 71 euro in 2 dagen niet normaal ik heb internet uit gezet.ik ben op de chat gegaan met de vraag waarom ik geen mail heb gehad toen de bundel bijna oo was.nou zei ze we smsen alleen maar...mijn zoontje heeft geen sms opgemerkt en ik heb geen mail gehad dat vind ik treurig .ik las op de site bundel bij kopen dat heb ik gedaan in de veronderstelling dat daar die ruim 400 mb boven de bundel mee verekend werd maar dat bleek dus ook niet zo te zijn.dus 5 euro voor nop erbij gezet...we zijn net pas bij symio klant en snap nog niet helemaal hoe het werkt  heel jammer is het ook dat er geen plafond is wat je in kan stellen dat zou makkelijk zijn ivm gebruik kinderen. Ik heb inmiddels de bundel ook maar verhoogd  wil niet nogmaals voor deze verassing komen te staan.kunnen jullie hier nog iets betekenen voor mijn zoontje 

In de vorm van coulance?

Daar zou je mijn zoontje heel blij mee maken want hij wil dit zelf gaan betalen want mama kan het niet

Nihad 2 jaar geleden

Hoi @Jeanne66,

 

Bedankt voor je bericht. Helaas is het niet mogelijk om de bijgekochte MB's te verrekenen met de factuur. Wij sturen inderdaad twee waarschuwing sms berichten voor het dataverbruik. Dit doen wij bij 80% en bij 100% van het verbruik. Dit gaat wel alleen via SMS en niet via de mail. Het is dus erg belangrijk dat de sms berichten in de toekomst in de gaten worden gehouden. Mag ik vragen wat voor toestel hij gebruikt? Wellicht dat hij zelf een datalimiet kan instellen op het toestel. Over een tegemoetkoming kun je mij even privé benaderen. Ik zal dan even meekijken naar de aansluiting en bespreken met de financiële afdeling wat wij voor je kunnen betekenen. Ik ontvang ook (privé) graag het telefoonnummer, naam, adres, en email adres waar het om gaat. 

 

Groetjes,

 

Nihad

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Jeanne66,

 

Bedankt voor je bericht. Helaas is het niet mogelijk om de bijgekochte MB's te verrekenen met de factuur. Wij sturen inderdaad twee waarschuwing sms berichten voor het dataverbruik. Dit doen wij bij 80% en bij 100% van het verbruik. Dit gaat wel alleen via SMS en niet via de mail. Het is dus erg belangrijk dat de sms berichten in de toekomst in de gaten worden gehouden. Mag ik vragen wat voor toestel hij gebruikt? Wellicht dat hij zelf een datalimiet kan instellen op het toestel. Over een tegemoetkoming kun je mij even privé benaderen. Ik zal dan even meekijken naar de aansluiting en bespreken met de financiële afdeling wat wij voor je kunnen betekenen. Ik ontvang ook (privé) graag het telefoonnummer, naam, adres, en email adres waar het om gaat. 

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 7

@Jeanne66 Ik heb zelf ook kinderen, beiden met een Simyo aansluiting. Inmiddels hebben zij een leeftijd bereikt, waarbij dit niet meer nodig is (en ook nooit nodig is geweest), maar als je in de Simyo app op je eigen telefoon het nummer van je zoontje toevoegt, kun je hem in zekere zin monitoren en ingrijpen indien nodig.

Ik heb een prive bericht gestuurd Nihad.

Bedankt mvg jeanne

Reageer