.

Beantwoord

Hoe komt het dat mijn factuur zo hoog is?

  • 14 February 2019
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

Help, sinds twee dagen schiet mijn factuur met de minuut omhoog! Normal gesproken zit ik tussen de 15 a 20 euro en nu al op 124 euro! Ik doe niets anders dan altijd! Iemand een idee hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Jihane 15 February 2019, 11:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je in mijn Simyo kijken op deze pagina en daar "Kosten buiten mijn bundels" aanklikken?

Dan kun je zien waar de kosten vandaan komen. Ik verwacht dat het door dataverbruik komt, maar als klant kan ik niet je aansluiting bekijken. Een moderator zal dat (indien nog nodig) morgen waarschijnlijk doen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Thomas,

Welkom op 't Simyo Forum!

Dat is even schrikken, natuurlijk! Ik heb je aansluiting er snel bij gepakt en ik zie dat je buitenbundelkosten hebt van € 99,95. Dat zijn allemaal internetkosten geweest van 14 januari. Ik zie dat je 500 MB's had bijgekocht, maar op 14 januari om 13:32 kreeg je een sms waarin stond dat die extra internetbundel op 80% zat, en om 13:39 kreeg je een sms waar de informatie in stond dat die bundel helemaal op was. Al je internetverbruik daarna viel buiten de bundel. Ik raad je aan om in de toekomst alvast een extra internetbundel te kopen zodra je die 80%-sms krijgt, om kosten te voorkomen.

In dit artikel lees je precies hoe je erachter kunt komen waar het internetverbruik dan vandaan kwam. Ik kan dat niet voor je inzien, op dezelfde manier dat ik ook de inhoud van je sms'jes en telefoongesprekken niet in kan zien.

Ik heb 1000 MB's helemaal gratis toegevoegd aan je aansluiting, zodat je tenminste nog verder kunt internetten. Je activeert deze MB's door in te loggen op Mijn Simyo en dan te dubbelklikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen.

Ik ga nog even overleggen met mijn collega's van de financiële afdeling om te bekijken wat we kunnen doen aan die kosten. Je hoort van me via een privébericht!

@ Groentjuh, dankjewel voor je reactie! :)

Groetjes,
Jihane
@Jihane

Mag ik opmerken dat de aangepaste titel erg raar oogt?

"Hoe komt mijn factuur"

Niet per trein neem ik aan 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Haha, natuurlijk mag je dat opmerken 😉 Ik heb de titel aangepast, je hebt immers gelijk!

Groetjes,
Jihane

Reageer